środa, 8 września 2010

Rozbił się kolejny TUPOLEW!

Późno wróciłam do domu. Miałam do wykonania mnóstwo, zaległych telefonów. Jak zwykle najpierw włączyłam telewizor. Złapałam za słuchawkę i  automatycznie ściszyłam dźwięk. Na ekranie pojawiło się bardzo dużo, w różnej konfiguracji i różnych okazji zdjęć Elżbiety Jakubiak. Boże! - pomyślałam. Kolejna katastrofa!  Pewnie rozbił się następny Tupolew! Co się dzieje?  Byłam przerażona, jak wtedy, gdy dowiedziałam się o rozbiciu tego z delegacją Prezydenta Lecha Kaczyńskiego pod Smoleńskiem. Nie mogłam przerwać bardzo ważnej rozmowy z zagranicą. Nie mogłam skupić się na prostym tłumaczeniu słów na angielski. Mój rozmówca spytał czy coś się stało. Powiedziałam, ze jakieś fatum nad naszym krajem, bo znowu mamy wypadek i przepraszając za swoją chwilową niedyspozycję przełożyłam rozmowę na dzień jutrzejszy. Nie zdążyłam nawet podejść do pilota, gdy zadzwonił telefon i usłyszałam głos mojej przyjaciółki Bożenki, która nie pracuje, więc siedzi cały czas przed Tv i sledzi TVN 24- Słyszałaś już?- rzekła zdyszana
- Elżbieta Jakubiak została- coś zakłóciło głos w słuchawce. Stanęłam na równe nogi
- Jak to uduszona? Myślałam, ze zginęła w katastrofie?
Zwariowałaś?! Zawieszona.- idiotko!
- Powieszona? Na czym? Przecież cały czas pokazują, że nie żyje.
- Jesteś wstawiona? Zawieszona w PIS-e
Włączyłam głos i dla pewności zaczęłam czytać na pasku.." odwołana za postawę..."
Za jaką postawę?- pytam Bożenki- przecież poza hołdami dla Jarosława Kaczyńskiego, zmieniła jedynie długość włosów i może makijaż. Nawet Marek Migalski, który niegdyś- świetny komentator i politolog, gdy przystał do PIS-u i  wtedy zmienił się nie do poznania,/ dokładnie tak- jak kiedyś uwielbiana przeze mnie Prof. Staniszkis/ a dzisiaj kaja się na antenie, że nadal wierzy w swojego Boga Jarosława nikogo nie przekona, że walczy o lepszą Polskę.Cała ta "TRÓJCA"  królów szat nie zmieniła, więc po co taka demagogia. Jutro, pojutrze wylecą kolejni, a stacje telewizyjne z braku materiałów pokażą, którzy tak naprawdę przeciętnych ludzi mało interesują. No chyba, że może razem wsiądą do kolejnego Tupolewa? Żal każdego człowieka, który ginie bezsensownie. Ale, żeby robić tyle szumu wokół jednej czy drugiej osoby, która wylatuje z jednej czy drugiej partii?!!!  Skandal!

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Znakomicie Pani pisze, dowcipnie, trafnie i lekkim piórem, ale nie zgadzam się, z Pani tezą, że TV nie powinna nas zalewać najnowszymi informacjami. Zyjemy w tym kraju i tutaj, mamy prawo wiedzieć co dzieje się na arenie politycznej. Również!
Krysztof

Anonimowy pisze...

Jak zawsze, pięknie i trafnie pani Tereniu. BRAWO!\Bogdan

Anonimowy pisze...

BRAWO, BRAWO, BRAWO skończmy wreszcie z tą gderaniną na temat pis-u. Pisiaki niech gadają sobie w kuluarach szaletów miejskich, nie na antenach ogólnopolskich.
Bożenka

Anonimowy pisze...

Ja tam lubię posłuchać. Nawet jak coś
spada
Olga

Anonimowy pisze...

A może dobrze żeby się rozbił z PIS=em i PO na pokładzie, może wreszcie przejęliby rządy jacyś TWARDOGŁOWI, a nie ci pieprzeni liberałowie.
NOEMO

Anonimowy pisze...

Jesteś super BABKA - pisz tak dalej!
Jan

Anonimowy pisze...

Wstydziłaby się pani!!! pisać takie dyrdymały. Lepiej niech pani zajmie się swoimi wywiadami. To najlepiej pani wychodzi.
Leokadia