poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Terenia Lipowska- Kobieta z klasą

Z Terenią Lipowską poznałyśmy się o dziwo poza Teatrem Syrena, choć obie w nim pracowałyśmy. Właściwie dużo bardziej była zaprzyjaźniona z moją ówczesną "przyjaciółką"- Moniką i nie jestem pewna czy tak nie jest do dzisiaj. Dlatego mój osąd jej osoby może być bardzo obiektywny. Zawsze była kobietą z wielką klasą i charakterem, a jednocześnie ciepła i szalenie kobiecą. Nigdy mnie nie zawiodła zarówno, jako koleżanka po fachu , jak i rozmówczyni udzielająca wywiadów. Należy do tych wspaniałych aktorek, którym chwilowa popularność nie odbija. I nie ma co tu wymądrzać się wskazując na jej wiek, bo znam aktorki, którym "palemka" wyrasta po każdym pojawieniu się w telewizji śniadaniowej. Ale z tym chyba trzeba się urodzić. Z prawdziwą przyjemnością polecam jej kolejną odsłonę tym razem z radia  w Życiu na Gorąco.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Pani Lipowska to również moja ulubienica dziekuję

Anonimowy pisze...

Znam tę kobitkę, ale ty jesteś fajniesza. no i młodsza....