czwartek, 26 kwietnia 2012

KABARET FILIP Z KONOPII czyli Filip Borowski

Nie udało mi się- nie wiem dlaczego umieścić tego zdjęcia na Facebooku więc muszę- ale robię to z przyjemnością- zamieścić je na blogu. Z Filipkiem znamy się bardzo długo albo i dłużej, bo jeszcze z występów estradowych z Januszem Gajosem, Hanką Bielicką, Ireną Kwiatkowską ...i wieloma, wieloma wspaniałymi aktorami z pierwszych stron gazet. Filipek cały czas robił swoje nie schodząc ze sceny. Natomiast - ja na kilka.....dobrych usunęłam się w kulisty dziennikarstwa, więc długo się nie widzieliśmy. jakież było moje zdumienie, gdy nagle znaleźliśmy się oboje, ja z Basią Majewską na zdjęciu na koncercie Bodzia Łazuki, który po moim powrocie na scenę- 2 lata temu występuje zarówno ze mną, jak i z Filipem. Filip pozostał- ku mojemu zdziwieniu nie naruszony zębem czasu i tak samo urokliwy jak przed laty. Chwała mu za to. Dzisiaj w dniu jego lecia... nie mogę z nim być, ale mam nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy zdierać te same deski na estradzie. FILIPKU CAŁUJĘ I TRZYMAM KCIUKI ZA DZISIEJSZĄ UROCZYSTOŚĆ!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jezusie Terka, jak fajnie tu wyglądasz, jest the BEST!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Cudo po prostu cudo,,,a ta blondynka też niczego sobie, a Fulip zgadzam się NIEZNISZCZALNY.