niedziela, 15 kwietnia 2012

Hania Rek- fatalne skutki .....

Polecam Wam najnowsze ŻYCIE NA GORĄCO i najnowszą historię wielkiej, polskiej wokalistki Hanny Rek, którą mam zaszczyt znać. Już niebawem - tym razem w Na żywo wstrząsająca historia wylansowanej przez nią piosenki GDY MI CIEBIE ZABRAKNIE i jaki był jej finał dla osób, które zawiniły w nagraniu tej piosenki na płytę....
  A przy okazji ..... Wybaczcie, że nie udzielam się na blogu, ale naprawdę nie mam czasu, więc w telegraficznym skrócie... Byłam na znakomitym spektaklu- monodramie Jacka Kawalca w Teatrze Kamienica - Tylko cisza..., więc podziękowania dla  Emiliana i Justyny Kamińskich, że nadal mnie tam zapraszają gratis. Jacek był znakomity, choć tematyka alkoholowa przytłaczająca.   SABA rośnie więcej , niż na drożdżach i jest tak słodka, ze trudno wprost uwierzyć, ze trafiła tu ze schroniska. poza tym czekam na lepszą pogodę ta nie daje nam szansy na optymizm No i to niskie ciśnienie.... 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

kiedyś to była fajna kobitka