wtorek, 14 sierpnia 2012

OSTRZEŻENIE! Uwaga Przedsiębiorcy!

Dostałam dzisiaj na adres firmowy następujące pismo i nie powiem bardzo się zdenerwowałam, bo w dzisiejszych, trudnych czasach każde kolejne zobowiązanie finansowe, nawet na kwotę  110.00PLN z którym się podobno zalega to niepotrzebne myślenie, kiedy i dlaczego coś się "zaniedbało"?. Ponieważ w sprawach zawodowych jestem pedantką natychmiast zadzwoniłam do mojej nieocenionej Dyrektor finansowej Agencji Tessa i zapytałam, kiedy powinnam była uregulować to zobowiązanie, które mi umknęło.  Tym bardziej, że Firma KRAJOWY REJESTR INFORMACJI o PRZEDSIĘBIORSTWACH straszy nieprzekraczalnym terminem wpłaty itd, jw. powołując się na paragrafy i artykuły. Na samym  dole pisma widnieje małym druczkiem ,  na który większość osób nawet nie zwróci uwagi, ze to OFERTA HANDLOWA. A jak oferta handlowa to nie musimy jej płacić, ani przyjmować KOSZ!!!!
Jak wynika,  z przeprowadzonego śledztwa przez GAZETĘ.PL  takie biuro o podanym adresie w ogóle nie istnieje. 
Przeczytajcie więcej w NETCIE i nie DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!!!!

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dobrze, że pani o tym pisze Pani Tereniu, bo szereg moich znajomych w tym niestety i ja dostaliśmy takie zawiadomienia i z braku czasu, żeby to sprawdzić zapłaciliśmy. Teraz już wiem, że zostaliśmy nabici w butelkę! \Ale ja tego nie popuszę!
Dziekuję że zawsze można na panią liczyć. Jest pani kobietą i dziennikarka niezwykła. Paweł G.

Anonimowy pisze...

A ja nie zapłaciłam. Jak ktos głupi to niech płaci. Trzeba wszystko czytać, bo w tym pieprzonym "państwie prawa|" każdego chcą Dzięki Teresa ze o tym piszesz

Anonimowy pisze...

No ludzie to po co wam te firmy, nie lepiej ławeczka w parku. Ale prawda tam też niebiescy moga nas przyskrzynić Do dupy życie w tym kraju się porobiło

Anonimowy pisze...

Takie sprawy trzeba pilnować dobrze, że akurat trafiłam na tego bloga i wasze komentarze nie znam tej pani ale dobrze ze napisała teraz będe śledzić towjego loga Terenia. Jestes w porzo
Anka

Anonimowy pisze...

Niestety ja też zplaciłem, bo jak się dostaje takie wezwanie to człowiekowi włosy stają dęba i chce jak najszybciej to uregulować. No jestem idiotą nie da się ukryć jak teraz tym maczkowym druczkiem przeczytałem, ze to oferta to szlag mnie trafił! Muszę się napić, bez wódki się nie da, a tańsza od fajek

Anonimowy pisze...

Pani Tereniu nie tylko jest Pani znakomitym przedstawicielem środowiska aktorskiego i dziennikarskiego, ale życzliwym człowiekiem. Większość niestety wcale by o tym nikogo nie powiadomiła ciesząc się, że kolejny frajer się nabierze. Niestety zapłaciłem i to wczoraj żałuję, że wcześniej nie wszedłem na Pani bloga.
Z wielkim dla Pani szacunkiem
Waldemar K.

Anonimowy pisze...

Pani Tereso ja trochę z innej beczki ...Czy Pani ma jakikolwiek wpływ- choc pewnie nie- żeby już w tych pieprzonych serialikach nie pokazywać nam tych samych ogranych gęb. Jestem oburzony, że w nowym serialu Przyjaciółki. Dlaczego telewizje zatrudniają taką Joannę Liszowską- ktora wyszła za miliardera a tyle aktorek jest bez pracy!!!!!!!!!!! Dlaczego znowu utyta Stuzyńska?!!!!!!!!! Kasprzykowski beztalencie. Moi znajomy nie mówiąc o sobie przestali już oglądać telewizję! Do tego chcemy w tym kraju doprowadzic? Kto chce oglądać Liszowską? Na pewno nie widzowie!!!
Oburzony

Anonimowy pisze...

W całości cie popieram!
Aktorka