środa, 9 stycznia 2013

GENIUSZ do wynajęcia- BRAWO JUREK!

Niedawno wpadł mi w ręce  zupełnie przypadkowo PRZEKRÓJ  naprawdę świetne pismo i co widzę ogromne zdjęcie mojego kolegi dziennikarza JURKA ANDRZEJCZAKA i ogromny artykuł, którego świadomie nie publikuję w całości właściwie ...o NIM. Jurek, jest wyjątkowym dziennikarzem, którego mam zaszczyt znać- bo człowiek orkiestra w swoim fachu, który w tych trudnych dla dziennikarzy czasach nie poddał się, nie załamał tylko wykorzystuje i sprzedaje swój talent. A talent ma!
    Mogę coś o tym powiedzieć, bo miałam przyjemność współpracować z NIM w COLLECTION,  elitarnego magazynu, którego byłam redaktorem Naczelnym.
     Jakiś czas temu, gdy z finansami było u mnie krucho zadzwoniłam do Jurka. Oboje później  pracowaliśmy dla Teletygodnia i obojgu z nas za współprace podziękowano.  Ale nie o TT mówiliśmy. Wspominaliśmy stare, dobre czasy i śmiesznie się złożyło, bo w tym samym wieżowcu On miał swoją pracownię dziennikarską, a ja piękne biuro agencji Tessa. Tym razem ja poprosiłam Jurka o pomoc. I wprawdzie z nic z tego nie wyszło, ale nie odmówił. Dzisiaj dalej pisze, ja na szczęście też gram, więc pracuję jako aktorka. Ale jedną z rad wzięłam do serca na poważnie. On pisze piękne książki, ale też anonimowo biografie i z tego pomysłu też skorzystaliśmy- jako AGENCJA TESSA www.tessagalczynska.com
    W każdym razie ogromnie cieszę się, że miałam tę sposobność i zaszczyt poznać geniusza od tworzenia wizerunku innych. BARAWO JUREK!!!!

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Na szczęście znam Jurka A. i też wiem , że jest doskonałym dziennikarzem. Nie wiem tylko dlaczego zarówno Pani, jak i jemu podziękowano za wspołpracę w Tele Tygodniu? Dziwne...? Panie Jarzy gratuluje jest Pan świetnym dziennikarzem. Miałem okazję oglądać Pana również w telewizji. Podrawiam serdecznie Konrad T.

Anonimowy pisze...

Zan nazwisko Pana Andrzejczaka i to dobry dziennikarz, bardzo się cieszę, że piszą o nim również inne pisma. W ogłe powinni robić wywiady z mądrymi dziennikarzami

Anonimowy pisze...

A ja nie znam tego nazwiska. Fajnie o tobie natomiast świadczy Tereska, ze tak chwalisz swojego kolegę po fachu. Czytałam na twojej stronie, że grasz w Klanie, kiedy to się zacznie, bo oglądam i nie widze ciebie. A super zdjęcie z tą urną pogrzehową ha, ha

Anonimowy pisze...

To interesujące, że dziennikarze piszą takie biografie, zawsze myślałem, ze to sami autorzy....Trochę mi się rozjaśniło.

Anonimowy pisze...

Teresa strona wwww GIT!

j.a. pisze...

Dziękuję za miłe słowa. Trudno mnie zaskoczyć, ale słowa Teresy mnie wzruszyły. Nie słyszałem tylu komplementów pod moim adresem, a już trochę żyję. Opatrzność nade mną czuwała, żebym nie zwariował ze szczęścia. Gdy ukazał ten wpis na blogu, Orange zerwał łacze internetowe, a wirusy zaatakowały mój laptop. Tak skutecznie, że dopiero dziś mogę się odezwać. Pozdrawiam - Jerzy Andrzejczak.

Unknown pisze...

Jurku w pełni na to zasługujesz!!!! Zresztą wiesz... TG

Unknown pisze...

Jurku w pełni na to zasługujesz!!!! Zresztą wiesz... TG

Unknown pisze...

Pozwolę sobie dodać jeszcze własny komentarz. Dwa dni temu poprosiłam Jurka o dwa materiały jak to się mówi w naszym dziennikarskim światku "na wczoraj!" podkreślając, że to będzie pierwszy nr i , że wydawca na razie nie płaci. Nie tylko, że nie odmówił, ale przed chwilą dostałam drugi materiał- jak zawsze WYBITNE PIÓRO!!!!! - ale powiedział, że....nie nie będę siebie komplementować.... w każdym razie nie dziwcie się, że tak kocham tego wybitnego dziennikarza, że cokolwiek bym nowego nie robiła, NIE WYOBRAŻAM SOBIE, że BEZ NIEGO! Dlatego trudno mi sobie wyobrazić, że ktoś może być innego zdania..... JURECZKU KOCHAM CIĘ I DZIĘKUJĘ ZA CUDOWNE TEKSTY! Niebawem- mam nadzieję powiem oficjalnie o co chodzi....