wtorek, 22 stycznia 2013

PAWEŁ KARPIŃSKI- Prawdziwy ojciec chrzestny


O Panu Pawle Karpińskim mogłabym pisać wiele, bo miałam ten zaszczyt poznać tego wielkiego producenta osobiście lata temu, gdy robiłam z nim duży materiał. Mam też ogromną przyjemność, że zaprosił mnie do swojej ekipy aktorów do serialu Klan/ wczoraj weszła moja postać - szefowa ZAKŁADU POGRZEBOWEGO? Mam nadzieję, że w nim mnie nie pochowają...? Kolejne odcinki na które już zapraszam z moim udziałem 31 stycznia, 13, 14 lutego, akurat w Walentynki.
       Ale ponieważ tak miło się złożyło, , ze wraz z moim pojawieniem się na ekranie ukazał się wywiad z Panem Pawłem, resztę doczytacie, bo warto......

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nareszcie artykuł o człowieku z drugiej strony kamery, a nie to ciągłe celebrowanie ekranowych gwiazdeczek. Ciekawsze to na pewno od wielu wizeruneczków gwiazd, nie? Więcej takich, bo to i poznawcze i niegłupie jet...

Anonimowy pisze...

Absolutnie sie odpisuje pod powyższym, co ktoś napisał. Więcej o tych co tworzą trzeba pisać, a nie o tych, co odtwarzają!

Anonimowy pisze...

Dobre, dobre. Karpiński jest gość!

Anonimowy pisze...

Mam to szczęście również znać Pana Karpińskiego, bo gram w KLANIE i potwierdzam, że jest to gość najwyższej miary. dziwi mnie tytuł, ale biorąc pod uwagę ostatnie pytanie artykuł jest największej klasy i tytul pasuje. Nie dziwię się też , że skoro jest już Pani pani Tereniu naszą KLANOWĄ rodziną- mam nadzieję, że zagości Pani na dłużej promuje Pani nie swój artykuł. Ale szczerze gratuluję dziennikarce, która go zrobiła.!!!!!

Anonimowy pisze...

ja znam te gall co pisze, dobrze pisze

Anonimowy pisze...

Znkomite naprawdę znakomite takie wyważone, proste, bez ozdobników, o człowieku Klanu. Dużo wiadomości, wartości poznawczych, jak to się kiedyś mówiło

Anonimowy pisze...

Tytuł chyba najlepiej oddaje charakter tej serii w tvp. On chyba rzeczywiście jest Ojcem Chrzestnym! I tyle w temacie klanu.

Anonimowy pisze...

Fajny gościo

Anonimowy pisze...

prawdziwy producent w naszym kraju, chyba taki jedyny, no bo jeszcze kto? Klanu nie ogladam, ale teraz może zacznę, bo mnie zaciekawił Karpiński

Anonimowy pisze...

Chwila, po jednym artykule chcesz oglądać tę teleciągutkę? Nie kumam...

Anonimowy pisze...

Klan - jedyny z naszych telenowel powinien zostać na ekranach jak najdłużej. Myśle, że producent, pan Paweł jest przewidujący, zaradny i sprytny, żeby tak się stało!

Anonimowy pisze...

fantastyczne - wreszcie coś innego, poważniejszego niz plotki o Cichopek która zmieniła kolor majtek. Paweł Karpiński jest prawdziwym twórcą naszej telenoweli i serialu!

Anonimowy pisze...

Absolutnie się zgadzam, tym bardziej, że Klan jakby nabrał ostatnio rumieńców.

Anonimowy pisze...

Karpio to jest gość tyle lat utrzymać się jako producent telenoweli- to prawdziwy SUKCES. Teresa to Ty powinnaś z Nim zrobić duży wywaid,a nie promować kolegów. Ciebie jakoś nikt nie promuje- nie zauważam. No chyba, ze dajesz Karpińskiego dlatego, że grasz w Klanie. Rozumiem to lizusostwo! Ale pochwalam

Anonimowy pisze...

Kocham ten serial towarzyszy mi niemal od dziecka i chcialabym, aby trwał nadal i był pokazywany, a teraz, jak mogę równiez panią oglądać na żywo, to nawet nagrywam sobie te odcinki prosze napisać, kiedy teraz Pani będzie, bo nie mogę się już doczekać. Cala moja rodzina i znajomi oglają Klan, Bardzo też lubię Pana Janka Piechocińskiego, widziałm z nim film Och karol i uważam, że jest jednym z najlepszych aktorów. Pana Olbrychskiego tez lubię, ale nie cierpię Izy Trojanowskiej, teraz w tych blond włosach wygląda , jak Barbie po 70- te. Chwała Panu Karpinskiego, ze stworzył takie cudo pozostałe seriale nie mogą się równać. Anka

Anonimowy pisze...

Ja tam nie oglądam seriali, ale ciesze się, że Pani poruszyla nazwisko producenta. Nie wiedziałem, że to taki dobrotliwy Tatuś OJCIEC CHRZESTNY, na mafiozo nie wygląda. Więcej o ludziach nie tych przed kamerą, A roli w Klanie gratuluję, specjalnie mamula mi wlączyla, jak Pani byla. Odjazdowo, ale w naturze wygląda Pani lepiej.

Anonimowy pisze...

Czytałam gdzie, że KLAN schodzi z emisji czy to prawda? Nie przezyję tego!!!!! Kocham tam wszystkich bohaterów, a teraz, kiedy Pani do nich dołączyła, to sobie tego nie wyobrażam