niedziela, 12 maja 2013

Logistyka to nauka dobra, ale nie przez wszystkich rozumiana

Zwykłe czytacie na moim blogu  przprowadzane przeze mnie wywiady lub artykuły. Zanim jednak nie zdecydujemy sie na konkretnego wydawcę nowego pisma , które wcześniej reklamowalam -roboczy tytuł Skuteczny Adwokat - pocieszajace jest , ze osobiście prowadzę rozmów wiele- może krótki oddech od prasy.....
           Ponieważ ostatnio mam raz, ze wiele spraw na głowie, dwa męczy mnie bezsenność , żeby odejść od dreczacych mnie problemów na chwile oddalilam sie wracając do czasów studiów na Uniwersytecie Warszawskim . Przypomnialam sobie, ile trzeba było wkuwaC wiedzy, aby raz skończyć dziennikarstwo, a potem otworzyć przewód doktorski. Ale choć chwilami było bardzo cieżko -w tamtych czasach bardziej przecież dzialalam w show biznesie jako aktorka, piosenkarką i modelka a ciężkie egzaminy z prawa, filozofii, ekonomii były dla mnie odległa wyspa -uczyłam sie dzielnie dla mojego promotora zreszta byłego ministra oświaty. Nie wszystko przychodziło mi łatwo, wielu rzeczy i przedmiotów kompletnie nie rozumialam, ale dociekliwosc intuicja, co wybrać robiły swoje. Robiłam to ponikat dla swojego mistrza wierząc , ze i on we mnie wierzy. Był cudownym nauczycielem, bo kiedy czuł intuicyjnie, ze nie daje rady zawsze mi dawał jakaś wskazówkę.  Żartował, gdy celujaco zaliczałem "Sztukę prowadzenia sporów" -Schopenchauera mówiąc Ze kobieta zawsze swego dopiero"', złością sie, gdy zbytnio zaczynałem filozofowac, zamiast przechodzić do konkretów. Wtedy go nienawidzilam. Ale , kiedy widząc moje łzy bezsilności przynosił na wykłady jakieś piękne nagrania i puszczał je nam przed swoimi następnie poważnymi wykładami wszystkie studentki miały łzy w oczach. No chyba wszystkie sie w nim potajemnie kochaliśmy ...chciałabym wierzyć ze i on nas kochał.....Tak właśnie było.... Naprawdę bardzo mi go brakuje i bardzo za nim tęsknię, choć dzisiaj nie mogę mu tego powiedzieć . Co dziwne, jak sięgamy pamięcią żaden z profesorów tak dalece nie zakładał naszymi umyslami i Sercami.  Ale tak to już z nami ludźmi jest ze kiedy dopada nas nostalgia wracamy do przeszłości.  Dzisiaj największy problem mam z logistyka współczesnego swiata przyznaje ze jej nie rozumiem, No ale wszystko przed nami... 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

It's actually a cool and helpful piece of information. I'm glad that you simply shared this
useful info with us. Please keep us up to date like this.
Thank you for sharing.

Feel free to surf to my homepage; Photography

Anonimowy pisze...

I've been surfing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty worth enough for me.

In my view, if all website owners and bloggers made good content as you did,
the web will be a lot more useful than ever before.



Review my web-site - Wedding photography