niedziela, 12 kwietnia 2015

ŚWIAT WG TESSY- wstęp

WITAM WAS KOCHANI

Przedwczoraj zapowiedziałam powrót do regularnego pisania w każdą sobotę bloga BEZ MASKI, ale jak sami wiecie wczoraj był szczególny dla mnie dzień i nie nadążałam z wpisami podziękowań za życzenia urodzinowe. Dzisiaj też to będzie trudne, więc  tylko ogólna informacja....
    Blog BEZ MASKI powstał w 2007 roku i głównie był poświęcony publikacji moich artykułów i wywiadów, które zamieszczałam na łamach wielu tygodników i miesięczników.
        Ostatnie lata zmieniły jednak dwa uprawiane równolegle przeze mnie zawody: aktorstwo i dziennikarstwo na korzyść aktorstwa, a także codziennej, aktywności na Facebooku.
    W międzyczasie próbowałam znaleźć wydawcę najpierw na stworzony przeze mnie miesięcznik SKUTECZNY ADWOKAT, od niemal roku na ulepszony i rokujący miesięcznik PRAWA BIZNESU.
     Niestety z uwagi na duże koszty inwestycyjne nie jest to łatwe....
     Poza tym odbywając setki już rozmów biznesowych trafiałam ( może ten typ BARAN tak ma...:)) na nieuczciwych lub kompletnie niepoważnych biznesmenów. Kilkoro z nich przetrzymało mnie w niepewności kilka miesięcy deklarując, że chcą mieć takie właśnie pismo, po czym się wycofali. To przykre, bo jedno czego w życiu nie możemy kupić i już odzyskać- to stracony czas. On jest najważniejszy, bo nieuchronnie upływa....
    Kolejnym pomysłem było stworzenie portalu ŚWIAT WG TESSY , ale zbudowanie całej machiny i uruchomienie procedur też nie jest aktualnie możliwe, abym sama to po raz kolejny finansowała.

          Dlatego też na Waszą prośby- również wiele..... z dnia wczorajszego postanowiłam na bazie już istniejącego bloga stworzyć ŚWIAT WG TESSY.

    Dlaczego taki tytuł? 

        Będą to moje przemyślenia na wiele tematów, ale też reakcja na Wasze liczne prośby, aby coś udostępniać na swojej tablicy FB, Są to prośby o pomoc, interwencje. Czasami wręcz poruszające do bólu.  Będę to zamieszczać, o tym pisać na swoim blogu czyli w swoim mini pisemku ŚwT .
    Nie mogę tego robić, jak wielokrotnie tłumaczę na swojej tablicy, ponieważ raz: na FB mamy za mało miejsca. Dwa jest tych próśb tyle....., że mój fan-page stałby się Waszym a nie moim.
   Chcę jednak, aby nowe wcielenie bloga BEZ MASKI- czyli ŚWIAT WG TESSY nie było wyłącznie relacją typowo dziennikarską.
        Czasami piszecie do mnie na czacie piękne, a czasami bardzo smutne opowieści o prywatnych zawodach miłosnych, o straconym dla kogoś czasie, o złym traktowaniu przez mężczyzn ect. itd. i wreszcie o poszukiwaniach tej jednej, jedynej miłości na całe życie.
          A ponieważ sama jestem romantyczką chętnie podejmę również i te tematy. Tym bardziej, że  niekiedy są to piękne opowieści, dla których warto wierzyć, że nawet w tym cynicznym podejściu do miłości w dzisijszych czasach warto zachować szczątki nadziei, że jednak raz na milion  zdarza się i, że raz na milion te dwie przeznaczone sobie połówki wreszcie się odnajdują. Jedno jest pewne MIŁOŚĆ- to nie zabawa czyimiś uczuciami, to nie gra polegająca na wykorzystywaniu czyjejś wiary w uczucia.
       SwT będzie, więc łącznikiem między nami. Będziemy go tworzyć wspólnie i publikować incognito a czasami, w tym bezlitosnym świecie oszustów i zwyrodnialców, gdy będzie wymagała tego interwencja po nazwiskach.
        Dlatego już za tydzień opowieść o biednej dziewczynie, która przeżyła w swoim życiu horror i prosi o Waszą pomoc i wsparcie.

     A póki co....przesyłam Wam buziaczki, dziękuję za setki życzeń i zapraszam już na pierwszy odcinek PIERWSZEJ MIŁOŚCI odc 2082 Polsat- 16.04. 2015 z moim udziałem jako Prof. Gębowskiej- -wybitnego naukowca w Klinice Hematologii 
W tym dniu ja będę kręcić akurat kolejne odcinki we Wroalawiu.
 A zatem do rychłego usłyszenia na Łamach bloga

Brak komentarzy: