sobota, 21 stycznia 2012

Irena Jarocka- NIE POMÓGł JEJ UPÓR BARANA...

Dzisiaj odeszła jedna z najwspanialszych i najskromniejszych GWIAZD, jaką miałam okazję poznać. Poznałyśmy się w 1992 roku. Akurat skończyłam na UW Wydział  Dziennikarstwa, a że wszyscy kojarzyli mnie z aktorstwem nie mogłam znaleźć pracy- jako świeżo upieczona dziennikarka. Jagoda Komorowska naczelna magazynu MODA zaproponowała mi wówczas robienie wywiadów dla jej pisma. Spotkanie z IRENĄ JAROCKĄ było kolejnym już wywiadem, ale jak wiadomo doświadczenie miałam w tej dziedzinie żadne, więc gdy udało mi się umówić za pierwszym razem z panią Ireną byłam w siódmym niebie. Wygodniej było mi spotkać się z gwiazdą w swoim mieszkaniu, bo miałam mniejszą tremę,  a artystka na to przystała. Byłam bardzo zdziwiona, gdy w drzwiach stanęła z różą w ręku filigranowej postury piękna kobieta. Poprosiła o herbatę i rozpoczęłyśmy rozmowę. W latach nie było tylu tabloidów, co dzisiaj i raczej wywiady były mocno ugrzecznione. Gdy więc mimo tremy padło pierwsze pytanie dość  zaczepne piosenkarka najpierw długo milczała patrząc na mnie zdziwionym wzrokiem, po czym roześmiała się i stanowczo zaprzeczyła. ja poczułam tylko, jak strumykiem oblewa mnie zimny pot..... Wiem, że potem była bardzo zadowolona z efektu finalnego i jak to osoba z klasą nawet zadzwoniła do mnie, aby podziękować, jak artykuł już się ukazał. Jestem dumna, że miałam okazję ją poznać, choć nie tak blisko, jak bym chciała, bo takie osoby, jak Irena Jarocka to perły w naszym światku artystycznym.
Łączę się w bólu z bliskimi.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Była naprawdę wielką gwiazdą, od rana placzę.....

Anonimowy pisze...

Pani Teresko zazdroszczę pani, ze rozmawiała Pani z takimi gwiazdami, że zna je pani wszystkie. Irena Jarocka była moją ulubiona piosenkarką, choć pokoleniowo dużo starszą. Wyrazy współczucia dla rodziny
Ania

Anonimowy pisze...

Jestem nastolatkiem, ale to byla piękna kobieta doceniam to. Bardzo mi jej żal.
Antoś

Anonimowy pisze...

To lata mojej młodości pani Tereso, naprawdę bardzo ubolewam i łącze się tak, jak i pani w bólu z rodziną. Wspaniały wywiad. dzisiaj to już rzadkość w wykonaniu tych niedouków pisamków.

Anonimowy pisze...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your teresagalczynska.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com