piątek, 20 stycznia 2012

ZDERZENIE POKOLENIOWE: JĘDRYKA- MUSIAŁ

Czas płynie nieubłaganie i nie zdążyłam was powiadomić o  artykule w poprzednim numerze Życia na Gorąco z JOASIĄ JĘDRYKĄ więc teraz kilka słów na temat tej znakomitej i niedocenianej aktorki. Kiedy po raz pierwszy spotkałyśmy się przy okazji wywiadu w ZASP-ie Klubie aktora zobaczyłam kobietę tak niepozorną, schowaną do wewnątrz, ale uśmiechniętą  i niesłychanie ciepłą. zawsze była pasjonatką zwierząt i uratowała od zagłady pewnie już tysiące kotów i psów nie trąbiąc o tym na lewo i prawo. Musiałam niemal wyciągać od niej wszelkie informacje podając jako argument, że też ma psa. Wspominałam już o tym w poprzednich postach, że podczas długiej choroby Sabinka, bez słowa udzieliła mi wywiadu- wiedząc na jak szczytny cel idzie to honorarium. Pani Joanna jest naprawdę cudowną kobietą i bardzo żałuje, że nie mogę jej oglądać w jakimś z aktualnych seriali.
    Trochę wcześniej robiłam wywiad dla nowego pisma wydawnictwa Edipresse - KARUZELA ŻYCIA / pierwszy nr już w poniedziałek w kioskach z WOJTKIEM WYSOCKIM/ z młodym, utalentowanym nastolatkiem z serialu - Rodzinka - MACKIEM MUSIAŁEM. 
To niesamowity chłopak pełen energii, temperamentu i szalonych pomysłów. Zapewne, jak ten wywiad  się ukaże będzie inspiracją dla wielu młodych ludzi. Póki co polecam część informacji o Maćku w aktualnym ŻYCIU NA GORĄCO.

   A teraz PS do ostatniej konferencji prasowej TVP-1, w ostatni poniedziałek w Galerii Mokotów w związku z wejściem do emisji nowego serialu GALERIA.
Serial wydaje się być ciekawy, ale na pewno ewenementem jest aktorka, która na stale mieszka we Francji, a tu po latach debiutuje- MAGDALENA TURCZENIEWICZ . Występuje tam również cała plejada znakomitych aktorów. Osobiście polecam.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Kocham, kocham kocham Maciusia

Anonimowy pisze...

Dobrze- to ocalenie dla nas ludzi pamiętających jeszcze pokolenie prawdziwych aktorów-, że Pani o nich pisze. Uwielbiały panią Joannę Jędrykę

Anonimowy pisze...

Wywiady ok, a ściślej mówiąc artykuły. A propos konferencji "Galerii""...byłam z koleżanką właśnie dziennikarką...I co....? G. Wolszczak już nawet się nie uśmiecha taka jest sztuczna i nabuzowana botoksem! zresztą jak zauważyłaś nawet prowadząca Agata Konarska nie poprosiła ją do wypowiedzi, na wielkim ekranie było widać część jej sztucznych zębów- co przy zbliżeniach wywołało śmiech na sali, więc szybko się ulotniła. Bartosz Porczyk jak się potem okazało zarozumiały gnój, Frąckowiak wyglądał jak wczorajszy chociaż podobno nie pije,J. Pierzak wchodziła w dupę dziennikarzom i fotoreporterom o mało się nie posikała z radości, ze może pozować do zdjęć, Olga Borys wygląda fatalnie i żadna z niej aktorka. No i zgadzam się z tobą, że jedynie M. Turczeniewicz, bo tak naprawdę nic jeszcze o niej nie wiemy.... Ale tylko dlatego mam oglądać kolejny w sumie mierny serial. NIE DZIĘKUJĘ. SZKODA MI CZASU!

Anonimowy pisze...

No żałuję, że mnie nie było na tej konferencji, bo wióry by leciały. Ale słyszałem, ze tam gra Dedek z zajawek i chociaż prywatnie to cham- to chętnie go obejrzę.

Anonimowy pisze...

W naszym show biznesie zrobiła się klika- chyba to widzicie. Wolszczak ma faceta, który ją popycha dosłownie i w przenośni, więc stać ją na odmładzanie silikonem i tymi innymi bzdurami. A inni też lecą po bandzie, więc temat się kończy. Nie mamy innych aktorów? Co Jędryka jest pewnie za stara? A ten szczyl ma wdzięk, ale kto to wie co z niego będzie za parę lat>