sobota, 18 lutego 2012

Urodziny Romka Kłosowskiego i nie tylko.....

No cóż w tym zabieganiu i walce o życie, pracę... nie starcza naprawdę czasu na bloga,  za co Was bardzo przepraszam .  Dziękuję Mariolce za miłe słowa, które krzepią...:/ Ale po kolei...
We wtorek 14 lutego br. Romek Kłosowski skończył 83 lata. Jestem dumna, ze z tym wielkim, choć niewysokiego wzrostu aktorem jest zaprzyjaźniona, a niebawem będziecie nas mogli również oglądać razem na scenie/27 marca/ na Pradze w DK "Świt" w talk show na żywo w moim programie KOBIETA PIÓRA czyli wywiad z GWIAZDĄ.  Z Romkiem pracowaliśmy razem już w latach 80-tych jeżdźąc po całej Polsce z Jego programem, w którym ja śpiewałam. Tym razem Romek będzie Gwiazdą w moim programie.  Będę jeszcze o terminach przypominać.
 Ale skoro jestem w temacie wystepów- to również już teraz serdecznie Was zapraszam na Ochotę do CENTRUM ARTYSTYCZNEGO- RADOMSKA 13 na premierowe dwa spektakle 31 marca i 1 kwietnia br. godz. 18.00  z TADZIEM ROSSEM CO PANI WYPRAWIA czyli MELONIK I SZMINKA z okazji benefisu Tadeusza.
A teraz o sprawach bieżących...
   Rzeczywiście artystycznie trochę się ruszyło... 
W czwartek 16.02.12 zostałam zaproszona do udziału w 3 godzinnym Wieczorze estradowym humoru i tańca w reż. Artura Pastuszko, który to występ wspominam niezwykle uroczo, bo raz, że Artur jest przemiłym kolegą, pięknie śpiewa i wszystko było fantastycznie przygotowane organizacyjnie- czego nie można powiedzieć o wszystkich organizatorach, którzy nie zawsze myślą o artystach, tylko o własnym biznesie, to po wielu latach spotkałam dawnego kolegę z "Komedii" -  Jurka Mazura, więc odbyliśmy sentymentalna wędrówkę w przeszłość, co było bardzo wzruszające.    Poza tym widok młodziutkich spontanicznie występujących dziewczyn przypomniał mi atmosferę sprzed lat, gdy to ja stawiałam pierwsze kroki na estradzie. A, jeśli widzowie są zadowoleni z występów- to większej nagrody chyba nie ma ma....


7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Maliniaka uwielbiam, nie mogę się już doczekać tego występu, bo ty Tereska potrafisz robić takie wywiady, jak nikt, więc chociaż na takich starszych panów raczej nie chodzę to MUSZĘ ZOBACZYĆ> Przyje też na Rossa, bo ciekawa jestem, w jakiej jest formie, jak przestał zbierać poselską kaskę? Artyści powinni być artystami, a nie bawić się w polityków. Jak się okazuje zawsze wracają do tego, co czego zostali powołani.
Marek

Anonimowy pisze...

Tereska, patrząc tak na to, co robisz stwierdzam, że jesteś naprawdę fajną babką!!!! Tu dziennikarka, tu artystka, tu kobieta z serduchem dla czoraków! JESTEŚ naprawdę cool!!

Anonimowy pisze...

Pani Tereso, tak bardzo się cieszymy, że wreszcie będzie można Panią oglądać na żywo i to w Warszawie. Pana Rossa bardzo lubimy, pamiętamy jego Rossmowki z Piotrem Fronczewskim, a pani fanami jesteśmy od dawna. Trzymamy kciuki. A, gdzie można kupic ten wywiad z Panem Kłosowskim? May na pewno takiego wieku nei dozyjemy. Szczególnie teraz , jam premier Tusk zafunduje nam pracę do 67 lat, więc trzeba się śpieszyć....

Anonimowy pisze...

Tereso kobieto.... co też pani wyprawia? Gratuluje pary!!!!!

Anonimowy pisze...

Jesteś The Best!

Anonimowy pisze...

A co tam nie piszesz o nowym piesku? Co z nim. Gratuluje dobrej formy!
Asia

Anonimowy pisze...

Terka czytałem twój wpis na stronie S. Nowaka na face podoba mi się i zgadzam sie z tobą. Te nieroby w sejmie chcieliby tak wygladac jak Sławek, Jesteś super, ze stać cię na takie jaja i odwagę
Adam