poniedziałek, 27 lutego 2012

Nie masz pieniędzy na leczenie- UMIERAJ!!!

Wróciłam dzisiaj  z Przychodni  Nowogrodzkiej tak wkur......zona i tak zdenerwowana, ze musiałam wziąć tabletkę na uspokojenie. Przysyłają nam- kobietom tony wezwań na bezpłatne badania cytologii, mammografii. Media, ministrowie zdrowia, organizacje, różowe wstążeczki  ect.  ect straszą i epatują rakiem szyjki macicy i rakiem piersi, że w końcu każda z nas zaczyna, jak pod wpływem środka do prania żyć tylko tym tematem i chcąc nie chcąc woli zapobiec tej straszliwej chorobie, która niejednokrotnie kończy się wyrokiem! Ja do tej pory wszystkie te badania, jak i inne robiłam na koszt własny. Dopiero w tym roku pomyślałam dość tego! Całe życie opłacano mi ZUS-y, od 14 lat słono opłacam sama- MAM PRAWO DO BEZPŁATNEGO LECZENIA, więc postanowiłam skorzystać z refundacji NFZ.  Grzecznie wpisałam się na listę, ponad a 2 miesiące czekałam na wizyty, jedną u ginekologa , drugą u ginekologa z cytologią, trzecią u radiologa na mammografię, czwartą znowu na mammografię, bo nie zabrałam poprzednich zdjęć i piątą dzisiaj do ginekologa, gdzie miałam odebrać wyniki.
No babcią jeszcze nie jestem, do emerytury daleko,,,,, a może dalej, niż bliżej, więc czasu też nie mam na siedzenie godzinami w poczekalniach, stanie w gigantycznych kolejkach, ale dostosowałam się. I- co ja dzisiaj słyszę? WYNIKÓW NIE MA, BO LEKARZE LABORANCI CZEKAJĄ NA POROZUMIENIE MINISTERSTWA ZDROWIA W SPRAWIE REFUNDACJI Z NFZ. Po prostu skandal! Więc pytam wkurzona ma maksa- Kiedy do cholery będą te wyniki, jak ja już umrę?  lekarz rozkłada ręce. W jakim ja do cholery państwie żyję? Co to za pieprzenie o opiece Państwa nad normalnymi ludźmi? Cofnęliśmy się do epoki prahistorycznej- kamienia łupanego? Bo, wiem- ze ci co mają kasę nie przechodzą takiej gehenny, sama robiłam to wcześniej za pieniądze i wyniki miałam po tygodniu, a telefon, ze wszystko jest ok. następnego dnia. Wszystkich odpowiedzialnych za ten stan powiesić za jaja! Wkurzona do imentu wsiadałam do winy, jadę do siebie spotykam sąsiadkę z piątego piętra, która pyta skąd u mnie takie wzburzenie- nigdy mnie takiej nie widziała. A ona na to- pani Tereniu- czy pani wie, że kobiety mogą się badać bezpłatnie tylko do 70- tego roku=u życia? ja wszystkie badania robię na własny koszt, bo jestem już po 70- tce! O co tu do kurwy nędzy- przepraszam - chodzi? To co po 70 tce panie już nie chorują!!!????? Czy żony wysokich rangą urzędników państwowych nie zapadają na raka piersi i macicy,? A może za ta kasę , która ich mężowie zarabiają stać je na cały sztab lekarzy, którzy dbają o ich zdrowie. A każda inna kobieta z Pcimia dolnego nie umniejszając tej miejscowości- co ma zdychać, czy zyjąc już załatwiać stypę? Pytam- w jakim Państwie ja żyję????!!!! Umieraj albo lecz się prywatnie?!!!!!!!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Całkowicie się z pania zgadzam,ten rząd to banda nierobów, próżniaków, którzy wymyślają ustawy, aby ludziom utrudnić życie.. I te panienki jak Młynarska Agata bawiące się w działalność charytatywną, po stu operacjach plastycznych, udzielające się jako ambasadorki wali z rakiem, z pełną kiesą i leczące się ZA DARMO w najdroższych klinikach! Rozumiem panią pani Tereniu i cenię, że stać panią na taki post

Anonimowy pisze...

:( święte słowa Pani Tereniu. W naszym kraju chorować mogą zrowi, bo chory nie ma ani sił a kasy (bo wydał wcześniej na badania lub lekarstwa) by się leczeć.
Ale prawda jest niestety taka że człowiek człowiekowi wilkiem, bo czyż nie całe te zamieszanie to nie jest przez człowieka dla człowieka ??
Pozdrawiam cieplutko

Anonimowy pisze...

Zgadzam sie całkowicie

Anonimowy pisze...

Tu potrzeba człowieka takiego jak Adolf Hitler! żeby zjednał sobie miliony ludzi i rozjebał ten kraj! inaczej nic się nie zmieni