piątek, 2 marca 2012

Jak w serialu.....

Najpierw o SABIE, bo już wszyscy pytają czy nadal ją mam... mam i czuje się znakomicie, chociaż wycięła mi numer-  nie wiem czy o tym pisałam, że omal nie dostałam zawału, ale jak ją dogoniłam stała pod blokiem, poranione łapy,  rączka smyczy popękana, a ona przerażona, ale trafiła do domu! Znowu musiało upłynąć trochę czasu, aby  wróciła do normy. Ale jest kochana, cudowna i potrzebuje wiele ciepła i czułości.. Sprawy codziennie i zawodowe  zabierają mi tyle czasu, ze w ogóle nie starcza mi czasu na bloga, ale zaczyna się też nowy etap zawodowy w moim życiu więc warto trochę się pomęczyć. Póki co zapraszam do lektury moich artykułów, bo już nie długo to co w prasie również  na scenie na żywo.....  KRYSIA SIENKIEWICZ polecam
No i  niebawem Romek Kłosowski z którym niebawem spotkamy się również w programie KOBIETA PIÓRA czyli wywiad z GWIAZDĄ

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Z tego najładniejszy jest czworonog