wtorek, 30 kwietnia 2013

NOWY MAGAZYN ADWOKAT- POSZUKUJEMY POWAŻNEGO WYDAWCY

Wybaczcie, dawno nie wchodziłam na swojego bloga BEZ MASKI, ale też moje życie - to ostatnio jedno wielkie szaleństwo, więc staram się realizować pewne zadania po kolei.. Jak wspominałam na FB jako redaktor naczelna i autorka całej koncepcji zawartości pisma, a także konkretnych sugestii do jego łamania zrobiłam po latach , przy udziale i wsparciu kilku kolegów NOWY MAGAZYN. Niestety młody wydawca z Lublina nie był świadom kosztów, więc wstrzymałam jego druk.
      Teraz nadszedł czas, aby zabrać się wyłącznie za te sprawę. Nie ma  na polskim rynku  wydawniczym podobnego magazynu, więc szansa dla potencjalnych WYDAWCÓW, aby nie tylko wylożyli pieniądze, ale również zarobili na tym piśmie jest DUŻA!!!!  
     Zależy mi jednak, aby nie popełnić błędu po raz drugi, dlatego rozmawiam z wieloma "potencjalnymi" wydawcami i będę ten komunikat ogłaszać tak długo, aż znajdę właściwego. Może to być również poważna kancelaria adwokacka. Osoby zainteresowane proszę o kontakt
 na adres mailowy mojej firmy AGENCJA TESSA
agencjatessa@wp.pl

28 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Brawo PANI TERESO!!!!
Nareszcie coś poważnego, widzę, że jest Pani w jeszcze lepszej formie, pomimo niż do tej pory!!! Bardzo się cieszę, bo jak zauważyłem pani milczenie, trochę się zaniepokoiłem, ze może coż złego w Pani życiu się dzieje. Co do pani możliwości, inteligencji i niesamowitej wprost siły- jestem peŁen podziwu. PRZYZNAM, ZE PO RAZ PIERWSZY SPOTYKAM NIE TYLKO TAK PIĘKNĄ KOBIETĘ, ALE Z TAKIM CHARAKTEREM!!!! Będę śledzić jak zawsze pani poczynania i proszę tylko dać nam znać, kiedy znowu ujrzymy panią w serialu KLAN.
ap

Anonimowy pisze...

Terka, jesteś BOOOOOOOSKA!!!!!!

Anonimowy pisze...

Jestem właścicielem dużej kancelarii adwokackiej i jestem poważnie zainteresowany tym przedsięwzieciem. Napisze do Pani.
Z uszanowaniem
DA

Anonimowy pisze...

No TERESKO
ty to masz jaja, może większe od moich.

Anonimowy pisze...

I LOVE YOU TESS, YOU ARE MY QUEEN.

Anonimowy pisze...

Beautifull woman
warmly

Anonimowy pisze...

MY GRATULATION TERESA!
This is beautifull magazin

Anonimowy pisze...

Pani Teresko
tak się cieszę, i BLAGAM, BŁAGAM niech pani więcej piszę na blogu, ja nie jestem na Face Booku, a wiem, ze tam się pani więcej udziela, ale portale społecznościowe mnie nie interesują. Uwielbiam panią czytać, jest pani dla mnie najlepszą dziennikarką w Polsce.. Wiem, ze ostatnio jak pani mówiła ma dużo spraw, ale chociaż kilka slówke do nas PANI FANÓW na blogu- bardzo proszę, I koniecznie kiedy będzie pani w KLANIE?

Anonimowy pisze...

Teresa, a można si e z toba umówić prywatnie?

Anonimowy pisze...

Teresa ty mnie zadziwiasz pod każdym względem, raz business woman, raz aktorka, raz dziennikarka. KOCHAM SIE NAD ŻYCIE PIĘKNA, UTALENTOWANA I WIELKA POD KAŻDYM WZGLĘDEM KOBIETO!

Anonimowy pisze...

Terka BRAWOOOOOOOOOOOO

Anonimowy pisze...

KCIUKI PANI TERESKO, jest Pani dla nas wzoroem siły, prawości i charakteru

Anonimowy pisze...

A co z seksem? Znajdujesz na to czas?
Kobieto puchu marny i tak zapracowany? Może trochę sksu by ci się przyadło? Daj znać!

Anonimowy pisze...

Fantasyczne ! Odezwiemy się, wygląda imponująco

Anonimowy pisze...

Tereska,
przyznam, że chetnie przeczytałbym cos powazniejszego w zalewie tabloidów, 0 których poziomie już nie wspomne. Oczywiście już nastawiam się na KLAN, chociaz przynam, że nie oglądam, ale z uwagi na ciebie zrobię to z największą radościa. Jest tak zjawiskowo piękną i inteligentną kobieta, do tego jak widze na FB wrażliwą- PO RPOSTU TRZY W JEDNYM.
uściski PAWEL

Anonimowy pisze...

Swietny pomysł i wielkie BRAWA

Anonimowy pisze...

Nareszcie Pani Teresko, podoba mi się chociaż nie miałem go w rękach. Kiedy sie ukaze_

Anonimowy pisze...

I love YOU Teresa

Anonimowy pisze...

Pani Teresko jest Pani kobietą sukcesu, to widać i słychać nawet chwilowe trudności tego nie zmienią. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Każdy by cię chcial znać dupeczko! JESTEŚ WIELKA
LOVE YOU

Anonimowy pisze...

Szanowna Pani żaluję, ze nie ejstem wydawcą, bo Pani uroda i pióro, to najwiekszy skarb, o inteligencji nie wspomnę Z wyrazami szacunku

Anonimowy pisze...

I love you Teresa very much!!!!!

Anonimowy pisze...

Terka powiedz, jak to jest wszyscy cię uwielbiają kochają, a ty jesteś najwyraxniej smutna. WE X SIĘ W GARŚĆ DZIEWCZYNO PIĘKNA

Anonimowy pisze...

Zmobilizuję swoich kolegów Pani pismo musi się nie tylko ukazać, ale być na topie!!!! Pisała Pani, że nie współpracuje już z wydawnictwem Bauer. Osobiście to Pani największy z sukcesów. Gratuluję!

Anonimowy pisze...

I LOVE YOU, LOVE YOU, LOVE YOU

Badanie ojcostwa pisze...

Czekam na więcej.

Anonimowy pisze...

Tereniu twoje pismo jest piękne, a ty jest najwspanialszą osobą i KOCHAMY CIĘ. Na pewno znajdziesz odpowiedniego wydawcę dla swoje pisama

Unknown pisze...

Próbuję skontaktować się z osobą, która nazwala mnie my QUEEN- oczywiście grzecznościowo. Tylko jego propozcja wydaje mi się sensowna, ale zgubiałm adress
Please Sir- if I you red my commend I can not fined your adress sorry. A lot of people in the world writte to me- I think saometimes I just creasy.