piątek, 12 kwietnia 2013

RAPTULARZ- nowe pismo, nowa jakość

Kochani pragnę Was powiadomić o nowym magazynie, który pojawiło się na rynku wydawniczym i jestem szczęśliwa, że mam możliwość zajmowania się w nim tym, co najbardziej lubię kulturą.
A oto mój pierwszy w tym magazynie wywiad z moim przyjacielem Wojtkiem Wysockim, wspaniałym aktorem, który był tak miły, że zgodził się, abyśmy zrobili to na wczoraj...w tempie błyskawicznym. Dzięki Wojtuś, że zawsze mogę na Ciebie liczyć.
Oto część artykułu na temat kongresu NIEPOKONANI 2012, gdzie miałam zaszczyt brać udział w konferencji prasowej, a potem w Sali Kongresowej znaleźć się na scenie, jak widać wśród wielu znakomitości świata kultury, ale też biznesu i z zaszczytem włożyć BIAŁĄ REKAWICZKĘ.
POPIERAM WAS W CAŁEJ OKAZAŁOŚCI NIEPOKONANI !!!! Nigdy w życiu nie wolno rezygnować z nadziei, ale też trzeba walczyć o SPRAWIEDLIWOŚĆ.
Wybaczcie,, że tym razem mniej komentarza. Niebawem kolejny nr RAPTULARZA, a także inne nowości z mojego życia zawodowego....
   Tym którym nie zdołałam podziękować na FB za życzenia urodzinowe , ale pisałam podziękowania do rana SERDECZNIE I ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ. Wczoraj począwszy od 00.01 przychodziły życzenia i wczoraj też z zupełnie INNEGO.... powodu był to jeden z tych szczęśliwych dni w życiu, które pojawiają się , jak w bajce.... 

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Tereniu to coś nowego... BRAWO!!!!

Anonimowy pisze...

Terka, nie piszesz ostatnio co się stało tęskno mi za tobą przede wszystkim ale też lubie jak cos bazgrolisz. To nowe to coś nowego co?

Anonimowy pisze...

Pani Tereso czy dobrze zrozumielismy że nie będzie już Pani pisać i robic wywaidow dla Zycia na Gorąco i innych tytułów? Co sie dzieje Najpierw odchodzi pani z Tele Tygodnia teraz z kolejnego tytułu, który akurat kupowaliśmy wyłacznied la pani, bo pani teksty były raz, ze na poziomie, dwa przybliżała nam Pani świat, artystyczny, o ktorym inni zapominają? Na prawdę nam przykro

Anonimowy pisze...

A mnie tam gówno obchodzi, gdzie Teresa pisze. Jesteś piękna Tereniu cudowna i zjawiskowa. Masz w sobie tyle sksu, a jednocześnie ciepła i jestes wprost genialną aktorką. Nie oglądam KLANU, więc przegapiłem twoich kilka odcinków, ale teraz...k wa nie moge się doczekać, kiedy cię zobaczę, może byś dała znać co. aja cie KOCHAM dla mnie jesteś boska!!!!!

Anonimowy pisze...

A co t za nowe gówno na rynku? Nie widziałem

Anonimowy pisze...

Teresa badź sobą i rób to co robisz, jesteś kobietą z wielką klasą i wszyscy cię uwielbiają niezależnie od tego czy masz lat osiemnaście czy nieco więcej.... Wystarczy wejść na faca i zobaczyć ile osob skąłdało ci życzenia setki, jeśli nie tysiące. TRZYMAJ TAK DALEJ!!!!

Anonimowy pisze...

Tereniu zgadzam się z poprzednikami, że nas nie interesuje co robisz byle można cię było oglądać. Jesteś wielką osobowością zarówno sceny teatralnej, estradowej, jak i dziennikarskiej. Pamiętam też twoje wsytapiebia telewizyjne, jak byłaś rzecznikiem prasowym chyba jakiegos ministerstwa. TY ZAWSZE MASZ klase niezaleznie od tego, co i gfdzie byś robiła. Tajemnicą jest tylko Twoje życie prywatne, oddałbym wszystko, aby dowiedzieć się cokolwiek

Advarselsbånd pisze...

Czytam twoje posty. Miła lektura przed snem

Bikini pisze...

Dobra puenta.