czwartek, 15 sierpnia 2013

WRACAMY DO POSZUKIWANIA WYDAWCY

Kochani, sprawę pisam odłożyli daleko na plan dalszy, bo złosiło się sporo potęcjalnych wydawców, ale zarówno nieortunne zbiegi okoliczności, jak brak powagi pewnych osób, spowodowały nieustanne przesunięcia terminów.  Potem wakacje ect, itd,  Niebawem wszyscy już wrócą z urlopów, więc trzeba w błyskawiczym tempie wrócić do tematu. Wszelkich informacji udzielę osobiście, bo trochę się pozmieniało. Proszę zatem osoby zainteresowane o pisanie na adres agencjatessa@wp.pl lub o zgłoszenie się do SDP- Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich do Pani Bożeny Walewskiej, która urzęduje przy Foksal we środy.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Rozumiem, ze to okładka. Popytam tu i tu Pani Tereso i dam znać
Serdecznie Panią pozdrawiam
Robert :/

Unknown pisze...

Moi drodzy
jeśli znajdziecie osobę, ktora raz chciałaby mieć za redaktora naczelnego taką osobę, jak ja, dwa: chciałaby miec pismo na poziomie, a ja wiem co zrobić i dołożę wszelkich starań, aby pismo zaczęło na siebie zarabiać napiszcie do mnie
agencjatessa@wp.pl

Anonimowy pisze...

Szanowna Pani
dziwię się, że nadal poszukuje Pani wydawcy dla swojego pisma. Jestem Pani wybitną dziennikarką i przepiękną kobietą. Załuję, że mam zone i nie działam w tej branży. Ale z wielkim podziwem śledzę pani aktywność.
życzę powodzenia i będę śledzić od września Klan