wtorek, 15 kwietnia 2014

WIELKI DEBIUT KOLEJNEGO PISMA ILONY

KOCHANI,

Przedstawiam Wam mój wywiad z posłem, którego nie tylko podziwiam, ale osobiście też popieram w jego działalności - ANDRZEJEM DERĄ.

 Publikacja, o której mowa ukazała się w debiutującym na prasowym rynku- ekskluzywnym magazynie- ILONKI ADAMSKIEJ – LAW BUSINESS QUALITY.

A oto moja rozmowa z posłem. 



Wczoraj, z  okazji debiutu magazynu miałyśmy zaszczyt uczestniczyć w gronie celebrytów z Dorotą w wielkiej gali na 22 piętrze wieżowca przy Złotej 59 w Warszawie.
       Ilonka, która obok „Imperium Kobiet” postanowiła wydawać również to pismo, pełniąc ostatecznie funkcję Redaktor Naczelnej, wyglądała oszałamiająco pięknie. Jestem pełna podziwu dla inicjatywy i odwagi Ilony – co potwierdza JEJ ostatnia decyzja dotycząca wydawania trzeciego z kolei pisma…tym razem w Egipcie…
                  .ale czego nie robi miłość do ukochanego Egipcjanina – przyszłego męża ILONKI.

 ILONKO, gratulujemy kolejnego sukcesu wydawniczego i liczymy na to, że jeszcze w tym półroczu będziemy miały zaszczyt uczestniczyć w wielkim dniu Twojego życia – ŚLUBIE.
         Świętując wczoraj Twój sukces byłam, jak wiesz, ledwo żywa z powodu paskudnej grypy, która złapała mnie w ten weekend. Dzisiaj czuję się już nieco lepiej (o ile temperaturę 38 C można uznać za normalną), więc mogę włączyć się w życie na „fejsie” i opisać moje emocje, które towarzyszyły temu wyjątkowemu wydarzeniu.

JESZCZE RAZ WIELKIE, WIELKIE GRATULACJE!!!

Brak komentarzy: