niedziela, 3 sierpnia 2014

17-ste urodziny AGENCJI TESSA cz. IV

Nie będę opisywać każdego roku bo nikt by tego nie wytrzymał,
przejdźmy zatem do powrotu do mojego pierwszego zawodu czyli AKTORSTWA

Cztery lata temu, zanim jeszcze trafiłam do mojej obecnej Agencji Aktorskiej JMC
robiłam wywiad z Tadeuszem Rossem. Przy okazji/ Tadek był wówczas posłem z ramienia PO/  a znamy się lata, rozmawialiśmy o powrocie na scenę. Tego dnia powstał pomysł wspólnego przedsięwzięcia czyli spektaklu Co pani wyprawia?, którego pomysłodawca był Michał Markowski. Tadzio natomiast napisał cały tekst tego spektaklu kabaretowego, który w całości  prócz tekstu/  sfinansowała moja agencja.
Niestety projekt okazał się fiaskiem inwestycyjnym niestety nie wiadomo dlaczego?
Telewizje, ośrodki kultury promują tak denne programy....
   Ja przy tej okazji zrobiłam dwa inne programy już swoje
 powolutku je sprzedaję. Kocham występy na żywo. W zeszłym roku zrobiłam też program, który można obejrzeć na YOU tube GAŁCZYŃSKA BEZ MASKI- superexpress.tv, do którego zapraszałam największe gwiazdy- moich przyjaciół, bo występowali za darmo. 

Brak komentarzy: