niedziela, 18 września 2011

Jaroszyńska contra Sztuka

Z Janeczką Jaroszyńska - szefową oddziału warszawskiej sekcji estrady przy ZASP znamy się od dawna. Prywatnie Janeczka jest raczej introwertyczką, która chyba gdzieś w głębi czuje się niedoceniona. Trudno zresztą było ją namówić na ten artykuł do Życia na Gorąco, więc można powiedzieć, ze właściwie wymusilam na niej tę rozmowę.
Gdy jednak po publikacji/ a moim życiu zaistniały takie zawirowania, że nawet swoim zwyczajem nie zadzwoniłam/ niemal obudzil mnie telefon od Janki, która cała szczęśliwa opowiadała mi, jak to powiadomiła ją koleżanka z Chicago, a ona go nawet nie czytała. I, powiem szczerze, że to naprawdę skandal, że dzisiaj kompletnie nie docenia się talentów estradowych, które jak TADZIO ROSS były kiedyś przecież niekwestionowanymi gwiazdami. A propos Tadzia jest w doskonalej formie. Napisał dla nas przepiękna piosenkę na duet i już nie mogę się doczekać, kiedy ją wykonamy w nowej odsłonie programu CO PANI WYPRAWIA/ Ten Tadzio to jednak prawdziwa osobowość sceniczna.
Jestem dumna, że mogę z nim grać!!!!!!!!!!!
A wracając do wywidów w tym samym numerze czyli aktualnie na rynku jest również mój wywiad z Marzeną Kipiel- Sztuką z kolei kobietą wulkanem, nieco niecenzuralną, ale bardzo prawdziwą. Polecam cały numer Życia na Gorąco, bo jest niezwykle interesujący.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pani Tereniu czytałam o piesku tak się cieszę, ze odzyskała pani szczeście, a los na pewno pani za ten dar wynagrodzi. Odlądałam panią również w Pierwszej miłości i powiem, że nie sądziłam nawet, ze jest pani tak dobrą aktorką. Bardzo mi się pani podobała nawet wzruszyłam się. Będę teraz oglądac ten serial dla Pani.

Anonimowy pisze...

I po co piszesz Tereska o tej alkoholicznce Sztuce, prawdziwia z niej sztuka alkoholizmu wystarczy spojrzeć na te mordę.
Bohdan