środa, 16 maja 2012

Gwiazdy a Biznes....

RENA ROLSKA

Bartek Porczyk

DANQA- czyli DANUSIA STANKIEWICZ
Kochani, przede wszystkim bardzo Wam dziękuję, za dziesiątki maili z zapytaniami i troską, co się ze mną dzieje? Faktycznie dosyć często w ciągu ostatniego roku pisywałam na swoim blogu, a nagle zamilkłam.... Na szczęście nie jest to tym razem spowodowane żadną chorobą,  ani moją, ani mojego psa, ani rodziny  ogólnie rzecz biorąc. Po prostu jestem strasznie zajęta, do tego stopnia, że nie wiem już jak się nazywam. Ale ponieważ nie rezygnuję ze swoich dwóch  aktorstwa i dziennikarstwa, a także moja firma AGENCJA TESSA ma się dobrze, więc dorzucę wam trochę faktów. Otóż polecam artykuły, które nadal ukazują się w ŻYCIU NA GORĄCO a także w innych tygodnikach.  Te, które publikuje to z ZnG.
Tak więc po kolei, ostatnio było lecie...Reny Rolskiej stąd jako zapomniana już Gwiazda, ale nadal w doskonałej formie, Bartek Porczyk, bo jest mlodym fajnym i zdolnym aktorem oraz DANUSIA STANKIEIWCZ- bo raz, ze jest moją przyjaciołką, dwa wydała przepiękny albym wyglądający jak czekoladki i pewnie o nim bedzie jeszcze, a poza tym jest fantastyczną kobietą, z której panie powinny brać przykład, więc dozylnie o jej kłopotach i radościach sercowych. 
O biusinessach z nową holenderską firmą ORIGIN PURE za moment, aby natłok wiadomości, Was tym razem nie zabił chaosem. i 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Naprawdę w pytkę tylko za rzadko