sobota, 26 maja 2012

Origin Pure- nowa przyszłość

Zosia Łukomska

Marianne Tukker
Zaledwie z zalążku podałam Wam ostatnio news o przyjeździe do Warszawy Marianne Tukker i Sophie Lukomski mojej ukochanej przyjaciółki, obie mieszkające na stałe w Holandii w związku z I w naszym karaju prezentacją.  Obie przybyły do Polski w związku z wprowadzeniem na rynek nowych produktów, najwyżej jakości wiataminy, kremy, tabletki odchudzające jako suplement diety znacznie obniżające cholesterol i cukrzycę, a także- to białe w kolejności cudeńko do masażu twarzy= zastępujące operacje plastyczne- przed którymi  ja mam od razu dreszcze, bo wiem co to oznacza- ciągłe powtarzanie tej samej procedury. A co zrobić, jak zabraknie kasy- na kolejnego chirurga kosmetycznego.   ja nie zastanawiałam się długo, aby w to wejść, bo to jest przyszłość, a wszystko- c rokuje sukces, a przynajmniej zabezpieczenie w sensie finansowym, a jest oparte na prawie daje nadzieję.  A w dzisjszych trudnych czasach właśnie potrzeba nam nadziei. A, jak poczytałam sobie o założycielu i Prezesie ORIGIN PURE- Fred'zie. P. Stage/ poszukajcie na facebooku/ który zaczynał od samego najniższego szczebla, a dzisiaj  jest już multimiliarderem- oko mi zabłysło. Cóż marzyć wolno każdemu.
Zaangażowałam się na poważnie i  będę Wam serwować pewne informacje na ten temat w odcinkach- bo na więcej czas mi nie pozwala. Origin PURE to przyszłość zarówno technologiczna w znaczeniu produktów do długowieczności, ale też finansowa dla KAŻDEGO, kto chce pracować tak, jak to zrobił Fred. P. Stage i cudowne dziewczyny, które poznałam. Jeśli zacznie to was interesować... napiszcie do mnie, a podam wam szczegóły. Szukamy leaderów w każdym mieście.
teresa_galczynska@wp.pl




Brak komentarzy: