niedziela, 10 czerwca 2012

Dramat na działkach -WODEX z pomocą

Zdzisiu Rażplewicz  i Prezes


Jurek Kowalski


Niektórzy woleli tylko pozowac do zjęć

Ale jak sytuacja opanowana to nawet przewodniczący KOMISJI REWIZYJNEJ uśmiecha się

Ja rownież mam lepszy humor, bo wstawanie o świecie mnie nadwyrężyło







Gdy  w takiej społeczności, jak działki coś nawala, a szczególnie, gdy nadchodzi długi weekend brakuje podczas upałów wody, a działkowcy to ludzie starsi zaczyna się- chaos, strach i panika. Na szczęście trafiliśmy na dobrego i niezawodnego "ratownika" w postaci firmy WODEX i jej szefa pana Jurka Nowaka, który słysząc moje błaganie- jako, ze jestem tam prezesem, rzucił wszystko i natychmiast przybył z pomocą. Z cała odpowiedzialnością polecam tę firmę- wśród wielu niesolidnych i nieczułych na rozpaczliwe prośby.  A oto cała dokumentacja i poświęcenie wielu działkowców

Brak komentarzy: