wtorek, 26 marca 2013

o SABIE.. nareszcie....

I tak, jak wariowałam na punkcie mojego ukochanego SABINKA robiąc mu tysiące zdjęć, SABA ma może kilkanaście, od czasu, gdy ja adoptowałam. Ale ponieważ moja najmilsza EMILKA mnie zmotywowała to coś o niej napiszę. Rzeczywiście rozwija się fantastycznie i jest tak czuła i kochana, że aż trudno sobie wyobrazić. W niedzielę, było tu kilka zaprzyjaźnionych osób i nawet były piękne piosenki w wykonaniu naszego przyjaciela DARKA SIASTACZA/ wspaniałego ZRESZTĄ aktora/

Saba przy dźwiękach gitary najpierw zaczęła szczekać, ale uspokojona przez Michasia uspokoiła się. Prócz działki, gdzie zawsze jest sporo ludzi po raz pierwszy miała tylu gości. jest nadzwyczajnym, chdownym pieskiem, który podobno płacze, gdy ja wyjeżdżam na zdjęcia- tak jak dziś rano do KLANU. A rok temu jak wróciłam z Wroclawia z Pierwszej miłości - to nawet się zsiusiała biedaczka.  Teraz umie już powściągnąć emocje, chociaż instynktu się nie da . przechodzi "marcówkę" więc wyje na balkonie do piesków, a może do księżyca.  Umie już dużo sztuczek i wychamia się, jak nie ma szamanka. No to tyle, biorę się do roboty

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Alez to piękne zwierzątko... i widać, ze lubi muzykę.

emilia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
emilia pisze...

Piekny jest ten Twoj Sabinek.Chcialoby sie poprzytulac, a jest do czego. Napewno lubi pieszczoty co?, bo moja Dzessi to wrecz uwielbia. Dzieki ,ze pamietalas o mojej prosbie.Pozdrawiam serdecznie Emilia

Unknown pisze...

Saba, to to jest ona dziewczynka jest naprawdę słodka Emilko, tak jak Twoja Dzessi- ale takie są własnie zwierzątka lepsze od ludzi dlatego je tak kochamy

Anonimowy pisze...

ale malo widać

Anonimowy pisze...

:) i znowu dzięki Pani uśmiałam się do łez. Saba dzięki Wam zapomniała o przeżytym koszmarze, o tym że ktoś ją zostawił w lesie by zdechła z głodu z chorób :(. Teraz, a teraz cała rozśpiewana i w swoich Właścicielach zakochana, dobrze że nie tańczy przy swojej masie.
A tak sowją drogą to Pani jak pisze nawet o psie to z takim humorem :)
Pozdrawiamy cieplutko
- Przyjaciele Saby i Pani oddani fani