niedziela, 26 grudnia 2010

Boże Narodzenie- BLASKI I CIENIE

                                            Z okazji świat Bożego Narodzenia Kochani 
                                składam wszystkim czytelnikom mojego bloga BEZ MASKI
                                              najserdeczniejsze życzenia,
 przede wszystkim zdrowia, bo ono jest tą wszechpotężną siłą od której zależy nasza chęć do życia, szczęścia, bo gdy się pojawia wszelkie cienie i nie powodzenia schodzą na plan dalszy, a także prawdziwej przyjaźni i miłości, bo to największa wartość, za które na szali warto położyć wiele.

      To moja choinka. jak widzicie bez tricków jest do połowy w blasku świateł, w części w cieniu i takie jest też moje Boże Narodzenie. Wiele rzeczy się zmieniło, wiele na dobre, trochę wbrew temu, co można by przypuszczać na złe.I wprawdzie te święta nie są tak radosne, jak poprzednie- to blask daje nadzieję, na spojrzenie w przyszłość optymistycznie.
 I jeszcze jedno. Winna jestem kilka informacji moim przyjaciołom i znajomym, których zachęciłam do czytania bloga, a którzy wymagają ode mnie stanowiska bez maski. Postaram się, choć nie będzie to łatwe...
 Przepraszam zatem wszystkich, którzy corocznym zwyczajem nie dostali wraz z życzeniami  ode mnie Teletygodnia. Najgorsze to przyzwyczaić WAS do dobrego :\ Jak słusznie zauważyliście to chyba pierwszy rok, kiedy zabrakło w TT moich wywiadów. Po tym względem ubiegły rok był naprawdę wyjątkowy, bo cały numer był mój, ale wyjątkowość ma to do siebie, że nie zdarza się tak często. Krysię Sienkiewicz oraz grono jej licznych, zawiedzionych przyjaciół, którzy przypuszczali, że wywiad z gwiazdą ukaże się na święta zapewniam, że na pewno się ukaże... Kiedy? My dziennikarze niestety nie mamy na to żadnego wpływu.  Romka Kłosowskiego i panią Alinę Janowską, Barbarę Wrzesińską i inne osoby, z którymi się umawiałam na wywiady i odwołałam  przepraszam za zwłokę, ale teraz priorytet mają Telekamery. Dam znać, jak zapadną inne decyzje.  Panią Kasię Łaniewską zapewniam, ze niebawem zobaczy swój wywiad w innym tygodniku i będzie równie usasfakcjonowana..Ilonkę Kuśmierską uspokajam, aby się nie martwiła, bo to nie za  przyczyną jej interwencji nie może czytać moich wywiadów. Kochana bądź dobrej myśli, nadal piszę. Wbrew karom nałożonym na mnie za poczucie humoru i szczerość najważniejsze jest dla mnie Wasze zaufanie, jakim mnie darzycie i cieszę się, że od 20 lat- to się nie zmienia. Zaufanie do dziennikarza to bezcenna wartość. Dziękuję Joasiu Żółkowska, za tempo w jakim zgodziłaś się, jak zawsze na wywiad i zapewniam, że ukaże się w 2 nr TT. Joasiu jesteś wielka.
 Przy tej okazji pozdrawiam wszystkie gwiazdy na całym świecie. Pozdrawiam moją rodzinę w USA i zapewniam Was, że mamy cudowne gwiazdy niczym nie odstępujące do Waszych. Może z małą różnicą- naszym gwiazdom nie płaci się za wywiady, a i nasi dziennikarze, nie są wynagradzani, doceniani i nie żyją tak, jak wasi koledzy na zachodzie. Stąd zapewne te wszystkie blaski i cienie. Ale blasku jest więcej...prawda/ Przynajmniej na mojej Bożonarodzeniowej choince.
      

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pisz tak dalej, Tereniu, śmiało komentarze pod swoimi tekstami jak te ze świtu 20 grudnia, a niedługo będziesz mogła zmienić nazwę swojego bloga z: Bez maski na: Bez kaski.

Anonimowy pisze...

Twoje artykuły są naprawdę bardzo dobrze i rzetelnie przeprowadzane. Pisz tak dalej, a złe moce kiedyś muszą odejść. A propo kaski to życzę Ci jak najwięcej, nie tylko z pisania ale i z koncertów, które dajesz nie tylko charytatywnie. Oby kaski było więcej i spokoju w przyszłym roku czego Ci życzę z całego serca
Kontrolerka B

Anonimowy pisze...

O co chodzi tej durnej babci czy faciowi. Co to straszyć tak piękną kobitkę żeby co nie pisała? Bo co zawiść? Dajcie spokój na drzewo. Trochę godnosci i odwagi lizusy

Anonimowy pisze...

Może ja jestem nienormalna i strościecka, ale czy ten piereszy omentarz to jakaś groźba? Od życzliwego pani Teresy?
Bożenka

Anonimowy pisze...

To chyba jednak groźba. Zimkowie gdzie my żyjemy? Zazdrosić jakiegoś tam pisma, ktore kobieta kiedyś prowadziła? No walcie się!
Wkurzony

Anonimowy pisze...

Nie rozumiem kto mam jej tego zazdrościć?
Niekumata

Anonimowy pisze...

Tereska dla mnie i tak jesteś najpiękniejsza i wielka. Czytalem dzisiaj twoje wywiady w Tele Tgodniu sa piękne. Tylko, że rąbnęli się w stronach nie ma 59? Poszła już na Sylwka
Wielbiciel

Anonimowy pisze...

Co to za wały piszą groźby? Teresa pisz wszystko i jeszcze więcej! Zazdroszczą ci stylu i tego że masz osbowość
Koleżanka

Anonimowy pisze...

vty wale anonimowy z 26 grudnia nie miałeś dość odwagi, żeby się podpisać życząc zero kaski, Ty...
abyś ty nie miał jej wogóle w nowym roku 2011 tego ci życzy życzliwy