sobota, 15 grudnia 2012

Bogdan Brzyski w nowym wcieleniu

Okazuje się że jak ktoś raz zaistniał nawet kilkuletnia przerwa mu nie zaszkodzi. Bogdan Brzyski pojawił się znowu w serialach, choć jak sam mi opowiadał odejście z Plebanii było bolesne. W zasadzie, że nie gra dowiedział się z trzecich ust. Nikt z produkcji nie raczył go nawet powiadomić, że został zastąpiony nowszym "modelem". No cóż my aktorzy jesteśmy totalnie uzależnieni od producentów....Znam wielu kolegów, którzy gotują dla pań scenarzystek, urządzają dla nich bankiety, byle tylko nie wypaść z obiegu. No można i tak....
     Polecam wywiad z Bogusiem- normalnym fajnym kolegą, który o nic nie zabiega w aktualnym ŻYCIU NA GORĄCO

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Kocham tego aktora, czy ma dziewczynę, bo nic o tym nie piszesz

Anonimowy pisze...

To jakiś mydłek, wygląda na pedzia, w kim sieiroto sie kochasz

Anonimowy pisze...

Na pewno nie zakochałabym sie takiej ciocie, jak mój przedmówca

Anonimowy pisze...

Lubiłam tego pana, jak gral w Plebanii teraz to nawet nie wiem gdzie gra, ale dobrze, że go pani przypomniała. dziękuje

Anonimowy pisze...

Ty cioty... to ty mozesz, wiesz co.... nie będę nazywał po imieniu, bo mnie zakasują. Ale skocz mi!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

W Plebanii był super

Anonimowy pisze...

dobre