niedziela, 2 czerwca 2013

Poszukujemy odtworcy głównej roli męskiej do filmu w międzynarodowej kooperacji

Kochani Agencja Tessa dostała zaszczytna propozycje choć zadanie jest karkołomne. Wybaczcie ze bez niektórych polskich znaków ale jestem w górach na krótkim wypoczynku i mam tylko tablet a on czasem sam coś wstawia. Ale do rzeczy...
Jak niektórzy z was wiedza przed laty jeździłam trochę po świecie jako modelka i teraz wiel osób sie do mnie odzywa, bo sporo powielacie moich fotografii. Zwróciła sie tez do mnie poważna FIRMA z Hollywood  -ten kontrakt akurat zawdzięczam mojej przyjaciółce Matyldzie Harrison która współpracuje z agencja jak wiecie - z prośba a raczej zaleceniem Agencja Tessa podpisała contact z którego musimy a przynajmniej dolozymy wszelkich starań aby sie z niego wywiązać. Otóż ...
1. Trwają przygotowania do filmu -tak już wiemy ze jednak to nie sztuka ale film . Oryginalny tytuł " I,m just dying to go sailing in your new boat"  we wcześniejszej wersji "Laweczka. .." Czy kto usiądzie obok na tej ławeczce ?  Teraz jak mi wczoraj powiedziano na pewno to będzie FILM. Ale tez jak doskonale orientują sie osoby z branży nie wolno mi podać żadnych szczegółów nazwisk i pełnej blady etc. Film rezyseruje znany reżyser amerykański Daniel .....gl. Role zagra aktorka o polskich korzeniach ale od dawna zyjaca w środowisku amerykańskim , doskonale znana Matyldzie , której tez nazwiska ujawnić nie mogę nazwijmy ja STAR , dla której szukamy partnera.
2. Najpierw kilka słów o scenariuszu, który miałam okazje czytać. W mojej ocenie to prawdziwe arcydzieło zreszta dużej grupy scenarzystow. Jak wiecie w przeciwieństwie do Polski duże wytwórnie filmowe zatrudniają sztab ludzi.naturalnie najpierw powstaje treatment i na nim sie skupie. główny bohater Bill podczas wykonywania rutynowej misji dyplomatycznej przez przypadek poznaje dziewczynę a właściwie kobietę ale o duszy i usposobieniu małej, kaprysnej dziewczynki więc łatwiej mi będzie myśleć o niej w ten sposób - to nasza STAR. sTAR jest znana jest redaktorem naczelnym znanego pisma dla kobiet Z Wyższych sfer"- to miesięcznik modowy ale tez intelektualny. STAR Wisząc na telefonie przypadkiem włącza sie w bardzo niebezpieczna rozmowę telefoniczna Billa, gdzie mowa o dużych pieniądzach. Gdy próbuje sie wyłączyć jest za późno bo Bill zorientował sie, ze ktoś go posłuchał.  Oczywiście namierza ten numer, postanawia poznać rozmowczynie ale wyłącznie telefonicznie. Zajęta do tej pory red. Naczelna zaczyna w godzinach nocnych rozmawiać z nieznajomym, a ponieważ jego słowa, charakter i dusza trafiają w jej dotąd lodowate serce strzałą Amora zakochanej sie w nim bez pamięci. Niestety Bill który dziewczynę początkowo zamierzał potraktować jako ofiarę tez zaczyna coś czuć i nie potrafi sie już wycofać.  Nie wolno mi zdradzać dalszej akcji bo ktoś moze ukraść pomysł. Powiem tylko ze to bardzo romantyczna, przygotować historia, trochę sensacyjna z wątkami kryminalnymi ale historia naprawdę wielkiej miłości
3. Teraz kilka słów o Star bo pod jej kĄtem producenci właśnie poszukują Partnera. Aktorka ma 175 cm wzrostu, jest szczupła i o ile w życiu prywatnym jest zagubiona i nieśmiała, na scenie jest absolutna perfekcjonistka, bardzo wymagająca a zarazem fanaberyjna. Na planie humorzasta, ma fochy, czasami wpada w histerię, czasami wampirzyca, czasami jedzą. Ale czasami zwycięża jej  prawdziwa natura i jest bardzo romantyczna. Niestety producenci maja zważywszy na jej charakterek  nie lada problem bo do tej pory nie zgodziła sie na żadnego partnera. W castingu trwającym od 2 miesięcy wzięło udział tysiące aktorów z całego swiata. Jak nam powiedziano w filmie przewidziane są rownież sceny intymne dlatego dobór partnera jest dla aktorki ważny. Dochodzimy do sedna....
4. Poszukujemy mężczyzny nie musi to być aktor zawodowy ale musi spełniać następujące wymogi:  silny - w scenach przygodowch będzie musiał wziąć STAR na ręce, charakterologicznie bardzo podobny do Star, bo inaczej na planie sie nie dogadają, wysoki, bo Star lubi wysokie pantofle, mówiący płynnie po angielsku. Dobrze, gdyby miał talent pisarski, bo pewne sceny bedą improwizowane.
Wiek jak mi powiedziano nie gra roli- 30-60 ważna jednak odpowiednia prewencja
Narodowość bez znaczenia, kolor skory rownież
Prosimy zatem o zgłoszenia bo sprawa jest niezwykle Pilna.
A ponieważ postanowiłam osobiście przejrzeć kandydatów i jak wiecie sama mam serial pismo i prowadzenie firmy nie mam na to zbyt wiele czasu. Proszę o kontakt na adres agencjatessa@wp.pl lub na FB w wiadomościach. Myśle ze sprawa jest warta zachodu rola dla Billa jeszcze do wzięcia. Nie wiem jednak jak długo, bo producenci równie dobrze mogą wymienić fanaberyjna Star. Kto wie im wszystko wolno. Ja czekam na wasze kandydatury. I do usłyszenia Buziaczki 

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ta star to chyba sobie chłopa szuka, a nie partnera do filmu

Anonimowy pisze...

A gdyby nawet to co? Lepiej grać celujac sie z chłopakiem niż z obcym aktorem

Anonimowy pisze...

Zgadzam sie z poprzednikiem ja tam w ogóle nie mogłabym być aktorka . Dawać buzi na planie przy całej ekipie ohyzda
Dusia

Anonimowy pisze...

Pani Tereso a ja szczerze gratuluje przedsiębiorczości Ma pani tyle swoic zajęć i pracy żeby jeszcze szukać w Polsce jakiegoś tam faceta. Nie szkoda Pani czasu? Rozumiem ze za te fatyge otrzyma pani godna siebie gratyfikacje :)