czwartek, 25 października 2012

DOJRZAŁE WINO SMAKUJE LEPIEJ

Tym razem wywiad z Wojtkiem Gąssowskim  polecam najnowszą  REWIĘ, bo jak się okazuje na szczęście mamy na rynku wydawniczym pisma, które doceniają profesjonalizm i klasę dawnych a prawdziwych gwiazd, które niezależnie od wieku nadal błyszczą.   Wywiad z takim artystą to prawdziwa uczta duchowa. Żałuję tylko, że zarówno mój bohater, jak i ja nie możemy się rozwinąć, bo ogranicza nas ta jedna kolumna tekstu. Ale dobre i to i chwała redakcji, ze przypomina te wspaniałe nazwiska.  

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

W młodości byłam w nim obłędnie zakochana
Anka

Anonimowy pisze...

Dobrze, że przypomina się takich artystów, jak Gąssowski bo t jedyna klasa wykonawcza, ktora nam jeszcze została.
Terka super, ze sięgasz po takie nazwiska.
BH

Anonimowy pisze...

Rewia od jakiegoś czasu jest naprawdę dobrym i wartościowym pismem. na pewno nie możan jej porównac do tabloidu. prosze przekazać gratulację pani lub panu redaktorowi naczelnemu!!!
Dla pani uściski
Mariusz W.

Anonimowy pisze...

Revia - co ją czytam, jest coraz lepsza, to znaczy poważniejsza a nie taka tabloidowa. Ale przeczytałam artykuł i mnie się ardzo podobał, wnikliwe jest to wszystko. Ania Siejko.