czwartek, 25 października 2012

Kochani zapraszam do ORIGIN PURE

Coraz więcej osób, choć bardzo nieśmiało pyta mnie- co to jest to Origin nie wspominając o cytowanej już Pani Dozorczyni, która ostatnio rozchorowała się, więc mam trochę ulgi z pytaniami z jej strony. A wracając do pytań ogólnych..... Czasy mamy trudne... Widzę to choćby po budzących mnie telefonach od 7 rano czyli w  moim przypadku w nocy i paniach, które aksamitnymi głosikami i bez dopuszczenia słuchającego do głosu recytują formułki o darmowym zaproszeniu na prezentację papieru toaletowego, witamin, garów i czego tam jeszcze..... No to i ja zapraszam te wszystkie osoby do napisania do mnie i zadania mi konkretnych pytań na temat ORIGIN PURE, bo dzwonić po domach nie będę albo zajrzenia na stronę www.originpure.com. Faktem jest, że od czasu, gdy nie biorę witamin i kapsułek mam mniej siły i faszeruję  swój organizm garściami leków, które mam pod ręką. Ostatnio przybyła nam kolejna Przedstawicielka- lekarka, bo stwierdziła, że po kilku użyciach Quadry czyli maszynki do masażu zniknęła jej jedna zmarszczka pod okiem. To co mówić jeśli ktoś ma ich kilka...? Az strach pomyśleć, jak można się odmłodzić. Ale, jak w każdej społeczności najważniejsi są ludzie..... Może chicelibyście tak , jak ja to zrobiłam po prostu ich poznać? Kaski pewnie nikomu nie brakuje, więc nie będę tu reklamować planów kompensacyjnych. W każdym razie towarzysko jest naprawdę bosko.... Ściskam wszystkich czytających mimo wszystko mojego bloga i do usłyszenia, choć z czasem krucho i dlatego tak skąpo...

PS. Nie zrażajcie się, ze chwilowo nie mam mojej strony www. Będą na niej zmiany, jest w trakcie prac.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tereska ale jak doskonale wiesz mamy kryzys i każdy łapie co popadnie, a ten biznes to proces dlugofalowy. Chętnie dołaczę do was za jakś czas. na tę chwilę całuję ciebie w czółko i trzymam kciuki, bo jesteś kobietą fascynująco i nie zwykłą.
\AB

Anonimowy pisze...

Pani Teresko, a komu się chce dzisiaj budować MLM? Podziwiam, że pani chce sie w to bawić. Chociaz rozumiem skoro jest Pani leaderem, to wybrali właściwa osobę z autorytetem- BRAWO DLA FIRMY Pani raczej współczuje.
Roman

Anonimowy pisze...

A storna już jest i piękna Tereso!!!!
A ten origon to do dupy!

Anonimowy pisze...

A mnie to interesuje może pani kontynuować ten temat i nie słuchać walów!
Strona rzeczywiście SUPER!!!!!