sobota, 13 października 2012

Niezwykla płyta Wojtka Gąssowskiego

ŻYCZĘ CI MIŁOŚCI-  najnowsza płyta Wojtka Gąssowskiego już w sprzedaży. Przyznam, ze jestem nią zachwycona, ponieważ jest dopracowana w najdrobniejszym detalu, aranżach, chórkach, mastering'u ect. nie mówiąc o wspaniałych przebojach, które w wykonaniu Wojtka nabrały nowego kolorytu.  Ta płyta jest tak dokonała i tak uniwersalna  że wykorzystałyśmy ją ostatnio jako podkład muzyczny podczas naszej prezentacji ORIGIN PURE. Nadaje się na bardzo wyszukany, a zarazem zwykły prezent przy każdej okazji.
               Wojtek jest również rozmówcą, którego podziwiałam na scenie od dawna, a dopiero niedawno poznaliśmy się osobiście. Muszę przyznać, ze jego styl bycia, elegancja bardzo pasują to nagranej przez niego płyty. Przy okazji polecam najnowszy artykuł w ZYCIU NA GORACO

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kupiłam tę płytę i to jest absolutne cudo, nie mogę się oderwać. Szkoda, że to nie moje pokolenie, bo pewnie zakochałabym się w tym panu.
A przy okazji pani Teresko dziękuję, że wbrew chamstwu, które szerzy się w prasie pani nadal trzyma klasę. Z przyjemnością czytuję pani bloga, chociaż muszę przyznać, ze zbytnio się pani nie wysila tak mało ostatnio tych postów. proszę więcej i szerzej tematycznie
Danusia

Anonimowy pisze...

Mam tę płytę i jest naprawdę genialna. Jaka to rozkosz słuchać fantastycznego bandu, pięknych głosów ect
Brawo Panie Wojtku
Darek

Anonimowy pisze...

Zgadzam sie piękna płyta
Fanka