wtorek, 9 października 2012

MLM- pani Wiesia pyta /3/

No cóż nie dla każdego tematyka sprzedaży internetowej to łatwa sprawa.....
- Pani Tereniu- zwierza mi się Pani Wiesia- ja nic nie skumałam po tej prezentacji. No ładnie było, ale jak ja chcę coś kupić przez ten internet- to dlaczego ja mam wszystkie swoje dane podawać i swój wiek urodzenia i maila, a ja tego adresu e- maila nie mam, bo nie mam komputera. To co ja już tych witamin mieć nie mogę/
- Nie Pani Wiesiu- to nie tak - tłumaczę grzecznie. A czy kiedykolwiek pani coś kupowała na Allegro?
- no kupowałam szczotkę na kłaki psa, bo wloką mi się po dywanie.
- No więc musiała to pani zrobić przez komputer, bo inaczej się nie da. Jak zamówiła pani tę szczotkę?
- A no siostrzenica tam coś kliknęła i potem mi przysłali na adres do domu przyszło.
- Tak więc tutaj ma pani podobną sytuację. na Allegro tez podaje pani swoje dane, adres, w tym przypadku adres mailowy pani siostrzenicy, ale paczka doszła już na pani adres prawda?
- A no...tak faktycznie.
- Wszystkie produkty może pani zamówić za pośrednictwem lub pomocą siostrzenicy, albo Przedstawiciela Handlowego 
-  A, jak mi coś nie będzie odpowiadało?
- A ze szczotki na sierść psa była pani zadowolona?
- Ale  co pani,..... następnego dnia trzonek się złamał.
- Więc reklamowała ją pani?
- A kto by to wiedział jak?
- Pani Wiesiu tu może pani wszystko reklamować. To jest syndrom tzw. pustej butelki. jeśli uzna pani, że produkt jest niezgodny z opisem lub prezentacją może go pani reklamować. Firma zwróci pani pieniądze po potrąceniu kosztów przesyłki.
- Nie nie ja tylko tak pytam....
- Więc do następnego pytania Pani Wiesiu.
Pytania są po to, aby na nie odpowiadać. Cieszy mnie, że pani Wiesia chce wiedzieć, jak najwięcej o ORIGIN PURE bo to jest przyszłość nie tylko dla bogatych, ale każdego.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Przyznam, ze to bardzo interesujące