sobota, 10 listopada 2012

DRAMAT NAGRODZONY MIŁOŚCIĄ


Wojtka Machnickiego poznałam lata temu pracując na etacie Teatrze KOMEDIA. Już wtedy był znakomitym kierowcą, lubiącym nacisnąć do oporu pedał gazu. Lubił się ścigać i wtedy był niezwykle skupiony na kierownicy. Natomiast w życiu prywatnym bywał bardzo  roztrzepany......  Dlatego koledzy śmiali się, że wszystko zawsze zapisuje, aby nie zapomnieć.  Nadal mu się jednak zdarza, że jest tak pogrążony w swoich myślach, że potrafi zapomnieć o nieodłącznie związanej z NIM  teczce, którą zawsze nosi z sobą.  Większość z nas pewnie najbardziej go kojarzy z roli strażnika w „Polskich drogach”/ 1976/,  czy późniejszych seriali wymienionych w artykule ŻYCIA NA GORĄCO ,ale dla niego samego najważniejsza była rola  w „Monachium” Stevena Spielberga. - To była mała rólka, ale przygoda ogromna. Nie tylko spotkałem osobiście wielkiego Spielberga i mogłem obserwować, jak pracuje. Ale dla tej jednej sceny reżyser poświęcił  na planie- dziesięć dni. Dziesięć dni dla jednej sceny!!!! A przy tym hotel  dla 2 osób mnie i żony w w Budapeszcie. W Polsce nie do pomyślenia!  Szczególnie teraz. 
Widzowie zapamiętali  zapewne równie Wojtka Machnickiego z  roli sierżanta Olszówki z „07 zgłoś się”, który wymiotuje na widok trupa. To była jedna z najzabawniejszych postaci, jaką kiedykolwiek przyszło mu zagrać.
   Szkoda, ze nagle zniknął z ekranu i teraz właściwie w niczym się go nie widuje. Polecam jednak wciąż aktualny artykuł o facecie, który mimo, iż stracił żonę sam wychowywał córeczkę, aż wreszcie szczęście również uśmiechnęło się do niego.

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Właściwie to nie znam tego aktora....Czy on w ogóle gdzies grał?

Anonimowy pisze...

Czy to ten kolega, który był z Jola Wołłejko w dawnych czasach? Dobrze, że go sobie odpuściła! Ciepłe kluchy.
Dana k

Anonimowy pisze...

Co za świnia to napisała Wojtuś jest pięknym mężczyzną zawsze się w nim kochałam, dobrze Terenia, że go przypomniałaś. Dlaczego te cipy dziennikarki ciągle wybierają tych pedałów.
To jest aktor

Anonimowy pisze...

Teresa Wojtek jest dobrym aktorem dobrze że go przypomnialas

Anonimowy pisze...

Dobrze, o tylko, że wychowuje córeczke a poza tym ja sie nie znam, ale to chyba taki średniak jest? Czy sie pomyliłam. Bo gwiazda, to nie.

Anonimowy pisze...

Gwiazda nie, ale to dobry aktorus

Anonimowy pisze...

A mnie się wydaje, że to bardzo dobrze, że Pani Teresa przypomina nieco zapomniane sylwetki. Bo aktorzy i to wszyscy bez wyjątku będą lub byli zapomniani...warto o tym pamiętać. Zofia S.

Anonimowy pisze...

Dobry tekst i tyle
Bronek Wiklicki dziennikarz. Opole

Anonimowy pisze...

A czego wy od niego chcecie? On mi się bardzo podobał. Pamiętam go, na przykład w serialu Komediantka. Niezapomniany synuś. C.D.

Anonimowy pisze...

Szanowna Pani Tereniu
dawno już nie zaglądałem do pani bloga, bo odkąd przestała pani pisać do tele tygodnia i ja go już nie kupuję, a kolorowe gazetki nabywam z kolei tylko z uwagi na pani artykuły to nie widzac kiedy i co się ukaże czytam tylko to jak znajde na blogu. A ten wynalazek facebooka wchodze też rzadko. Siła internetu jest jednak tak wielka, że jak ma pani dowód na moim przykładzie przestaliśmy czytać gazety, a czytamy blog. Mam prośbę, wiem, że jest pani ogromnie jak widzę osobą zajęty w różnych dziedzinach, ale może na swoim blogu mogłaby pani pisywać więcej o aktorach różnych pokoleń.? Byłby wdzięczny. Pani jedna w tej powodzi tablidowego chłamu trzyma klase.
Waldemar R. z żoną i rodziną

Anonimowy pisze...

Terka ja tez mam prośbę, skończ z tymi wymierającymi gatunkami i daj z kolei kogoś młodszego. Albo w najgorszym razie jakieś nazwisko....Co mnie obchodzi jakiś tam pan z tej fotografii...Mogę mu współczuć, ale ani on przystojny, ani ciekawy....

Anonimowy pisze...

Szanowna Pani moja poprzedniczko przedmówczyni kompletnie się z panią nie zgadzam, trzeba chodzić do teatru, żeby wiedzieć kto kim jest i jeszcze trochę się douczyć, zeby zajmować zdanie na temat, o ktorym się nic nie wie
Waldemar

Anonimowy pisze...

No tak dziadku ty chciałabyś czytać o ramolach w swoim wieku ja to kumam!

Anonimowy pisze...

I słownictwo powinna pani poprawić

Anonimowy pisze...

Nie czepiaj się dziadziu, bo żyjesz w innej epoce!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

No ty małpo zielona :) zablokowaŁś komentarze, dobrze, że wreszcie można coś napisać....
jak się pisze bloga to nie wolno blokowac komentarzy! Napisz lepiej wiecej co u ciebie, bo na face dajesz same grzeczne cytaciki, a lubię cie malpko bo nie jesteś głupia, więc dzisiaj cię oszczędzę, ale pisz cholero!!!!!!!

Anonimowy pisze...

a ja tam nie wiem, czy pismo to celowo nie wygladza biografii znanych aktorow - wszystko takie pikne, takie cacane, a wiadomo - aktorzy to sprzedajne typy.

Anonimowy pisze...

na pewno, ale tylko tych bardziej znanych. Machnicki to nie jest gwiazda.

Anonimowy pisze...

gwiazda to byla pola raksa, albo negri -obie pole. Lilka.M

Anonimowy pisze...

wasze komentarze, to zaczepki jak na b. w tvp. Piszcie z sensem.































p