czwartek, 29 listopada 2012

KOLEJNE POŻEGNANIE HALINA GŁUSZKÓWNA

To mój ostatni wywiad- i w konsekwencji artykuł do ŻYCIA NA GORĄCO z Haliną rok temu, w jej mieszkaniu, ktory sprawił jej niebywała radość,. Chociaż tyle.....
W piątek listopada na Powązkach o 11.oo pożegnamy kolejną osobę HALUSIĘ GŁUSZKÓWNĘ- RYCHLEWSKĄ Jeszcze nie tak dawno robiłam jej te zdjęcia i jeszcze nie tak dawno nawet za pośrednictwem osoby zaprzyjaźnionej wpisywała komentarze pod moim blogiem. Wiem że była ostatnio bardzo samotna. Cóż tyle ostatnio pożegnań, że nie mam już siły o nich pisać.... Do zobaczenia w lepszym świecie Halinko.....







7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Na rany Julka nie znam tej kobiety kompletnie...Moze to wstyd, a to tez aktorka. no szkoda, szkoda, ale każdy w końcu trafia do puszko

Anonimowy pisze...

znowu smutek

Unknown pisze...

Trochę zbyt młodzi jesteście, żeby tę aktorke pamiętać - ja pamiętam bardzo dobrze.

Anonimowy pisze...

Odezwał się stary! Ona w niczm ważnym nie grała i już, po kompocie.

Anonimowy pisze...

Całe szczęście, że to wspominka, a nie rozszerzony nekrolog - smutku dość!

Anonimowy pisze...

Była znakomitą Wandą w Jezioranach. Mam nadzieję, ze nie zastapia jej tam inna osoba, a godnie pozegnaja.

Ula B. pisze...

Wspaniały, charakterystyczny głos! Niezapomniana Wanda Repetowska z Jezioran. Od wielu lat słuchaliśmy jej w radiu. Gdy odchodzi taki ktoś, to jakby umarł ktoś bliski. Strasznie żal. Bez niej słuchowisko nie będzie juz tak atrakcyjne, niestety.