środa, 30 marca 2011

SPOTKANIA.....

Ostatni okres obfituje w spotkania zawodowe i towarzyskie, więc czasu brakuje na regularne pisanie bloga, ale dzielę się z Wami tymi wrażeniami.
Kinga Preis
J
Joasia Kasperska
Halina Głuszkówna
Marek Frąckowiak i ewa Złotowska u siebie na wsi





Józef Węgrzyn ze swoim następca z TVP 2- Maćkiem Domańskim

Prezes Media Corporation i Ja
Wizyta w domu Halusi Głuszkówny- aktorki , z która pracowałam w teatrze Syrena była niezwykle urokliwa, bo Halinka kupiła pyszny tort bezowy, co niekoniecznie było wskazane dla osoby z moją tuszą, ale co było robić- zjadłam cały. Kolejny dzień w towarzystwie Ewki Złotowskiej, która wreszcie podarowała mi swoja książkę. No i cudowne spotkanie na zakończenie tygodnia w korporacji MEDIA CORPORATION w towarzystwie Maćka Domańskiego/ byłego szefa TVP2/ i audiencja u osoby, którą niezwykle sobie cenię- Józka Węgrzyna, a znamy się od wielu lat. Poznaliśmy w telewizji, gdy poszłam na skargę na niesfornego redaktora TT, który zadeklarował, ze puści mój teledysk "Mój miłości krzyk", gdy "zjem z nim kolacje, a potem śniadanie"...... A na "śniadanie z nim" nie miałam najmniejszej ochoty i  ówczesny szef TVP 2- czyli Józek zareagował właściwie, a potem spotkaliśmy się przy okazji Telekamer - Teletygodnia, które na początku były organizowane wspólnie z Media Corporation. Dzisiaj MC to potęga produkcyjna, o czym mogliśmy przekonać się oprowadzani po wszystkich pomieszczeniach MC przy Maryli 28.

Mirek Kowalczyk
A uwieńczenie tygodnia- spotkanie w agencji Tessa  z moim przystojnym kolegą ze SZKOŁY PRZYSZŁYCH GWIAZD" czyli Teatru "Syrena", gdzie wspólnie byliśmy poddawani wiwisekcji  przez Prof. Aleksandra Bardiniego- Mirkiem Kowalczykiem. Uff- ciężki tydzień, ale jakże urokliwy


7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Tereniu patrząc na ludzi, wśród których się obracasz i których znasz- To TY powinnaś już być GWIAZDĄ

Anonimowy pisze...

Tereska! Ale ty jesteś w dorej formie!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

A to Kinga preis chyba sto lat temu? Czy naprawdę tak schudła...?

Anonimowy pisze...

Ale kurna przystojny ten Kowalaczyk....wow Chyba grał w tym łososiu norweskim...

Anonimowy pisze...

Laska ale ty git wyglądasz

Anonimowy pisze...

tylko po co robisz takie głupie miny?

Anonimowy pisze...

Pani Tereso tęsknimy za pani blogiem. Dlaczego się Pani nie odzywa...?
Zawiedziony