środa, 2 marca 2011

BODZIO ŁAZUKA dzisiaj na planie we Wrocławiu

Jak zwykle jestem spóźniona z informacjami o artykułach, ale może i dobrze, ze żyję w niedoczasie. Gorzej, gdyby było na odwrót. Dopiero dzisiaj zadzwoniłam do Bodzia, aby go powiadomić, że wywiad z Nim w ŻYCIU NA GORĄCO jest już w kioskach. Zapomniałam dodać, ze to ostatni dzień, bo jutro ukaże się już nowy nr. Bodzio jest akurat na planie serialu we Wrocławiu, ale obiecał wysłać kogoś z ekipy filmowej po pismo. Nie każdemu by to wypadało, ale Łazuka ma specjalne przywileje, więc nic dziwnego, ze zawsze, jak jedzie do Wrocławia czuje się doskonale i ma wyśmienity nastrój. Musiałam przeprosić tylko, ze redakcja wyrzuciła informacje o jego książce. W każdym razie polecam, bo jest w niej dużo świetnych anegdot, a wydawnictwo Pruszyńscy postarało się o świetne ilustracje i oprawę plastyczną. Zresztą ostatnio muszę przyznać, ze książki, jakie do mnie docierają to prawdziwe perełki. Niebawem napiszę o wspaniałej książce wydaną przez MARGINESY- biografia Krystyny Mazurówny, ale to opowieść na odrębnego posta. Musze chwilę odetchnąć.

Brak komentarzy: