niedziela, 1 sierpnia 2010

CO PANI WYPRAWIA?

Z Tadeuszem Rossem spotkałam się dawno temu, w 1991 r. przy okazji redagowania i organizacji zespołu do nowego miesięcznika COLLECTION, w którym publikowali min: Zygmunt Broniarek, Agnieszka Osiecka, Jurek Antkowiak, Lucjan Kydryński, Ania Grzegrzółka i późniejszy redaktor naczelny Teletygodnia- Tomek Miłkowski, który wtedy był jednym z dwóch moich zastępców. Tadzio pomagal nam w kampanii promocyjnej dla telewizji, a znaliśmy się wcześniej z estrady.
          W styczniu br., jedno z pism, z którym aktualnie współpracuję- ZYCIE NA GORĄCO poprosiło mnie o nowy artykuł. Zupełnie niespodziewanie przyszedł mi do głowy Tadzio Ross, bo dawno go nie było na łamach.  Umówiliśmy się w Czytelniku, zeby miał blisko z Sejmu i o dziwo nie pojawił się. Byłam wściekła! Załozyłam kozaki na wysokim obcasie, a w okolicy nie było miejsc parkingowych. Wypiłam kawę i narzekając nie ukrywałam swojego oburzenia. Jednak Pan obsługujący szatnię ispakajal mnie, że pewnie co s Panu tadeuszowi musiało wypaść. Był bardzo zdziwiony, że  mnie "wystawił" i wyrażał się o nim w samych superlatywach. Gdy dojeżdżałam już w okolice domu  odezwał się telefon. Rzeczywiście nie mógł wyjść z Sejmu. Umówiliśmy się na drugie spotkanie, ale tym razem bezpiecznie wybrałam kawiarenkę bliżej mojego miejsca zamieszkania. Tym razem przyszedł pierwszy i od słowa do słowa oboje zaczęliśmy wspominać dawne lata, estradę, teatr. ON- zająl się od jakiegoś czasu polityką, a własciwie pracą na rzecz dzieci/prywatnie ma ich zresztą sporo.../ a ja też wycofalam się z zawodu aktorki i po ukończeniu UW , bez reszty pochloneło mnie dziennikarstwo. Badoliliśmy, że wilka ciągnie do lasu i , że może szkoda rezygnować z czegoś- co się kocha... A ponieważ nasz przyjaciel- dramaturg Michał Markowski wpadł na pomysł napisania kolejnej sztuki pt CZYSTE SZALEŃSTWO, ktorą zamierzał pisać razem z Tadziem, poprosił abym przy tej okazji zapytała- jak u niego z czasem i chęciami... ? Okazalo się nieźle.Tak zrodził się pomysł na założenie teatrzyku CZYSTE SZALEŃSTWO cdn.

Brak komentarzy: