sobota, 6 lipca 2013

DZIESIĘĆ PYTAŃ jak dziesięć PRZYKAZAŃ (3)

ZABILAM FACETA A 10 ciu najlepszych adwokatów nie chce sie podjąć mojej ochrony
     Dlaczego?.....
1. Był dla mnie jak brat, byłam w nim zakochana rok, potem mieszkaliśmy przez 5 lat razem i marzyłam każdego dnia zeby sie wyprowadził
2. Znalazłam mu mieszkanie, urzadzilam nawet niech chciał zobaczyć kwiatków które wnosilam nie mówiąc o meblach, potem gdy już sie wreszcie przeprowadził zapusicl to mieszkanienzrobil z niego syf
3. Wiedziałam ze jest alkoholikiem ale ciagle mi wmawial ze jest gipsomanem nie chciał sie leczyć, więc sama postanowiłam chodzić do AA zeby sprawdzić czy to prawda E tam nikomu nikt nie pomoże , no to kurat był fakt, ale prEsLam dla niego gehenna
4. Tyle razy chciałam go rzucić i nigdy gronie widzieć ale byliśmy przyjaciółmi , gdy ja rozstawalam sie z kolejnym facetami on zawsze był przy mnie, pocieszal,
5. Miał bardzo dobre serca, za ostatnie pieniądze - jak miał kupował mi kwiaty i biżuterię
6. Zawsze mi powtarzał ze tylko on mnie kocha naprawdę a ze nikogo innego nie było to wierzyłam
7. Sprzedał swoje mieszkanie abym mogła zrealizować swoje marzenia
8. Zamieszkał ze mną, w nocy oglądał telewizje a w dzień spał, ja chodziłam na paluszkach aby go nie budzić, telewizje oglądałam na sluchawkach
9. Gdy wpadal w ciąg alkoholowy uciekalam z domu, wyjeżdżając, gdy wracalam kupował mi kwiaty i dzwonił ze kocha tylko mnie
10. Z każdym dniem nienawidzilam go coraz bardziej, czekałem tylko na moment, zeby sie go pozbyć, ale nie robiąc mu krzywdy , choć spieprzyl mój kazdy związek i moje życie.  W końcu ZABILAM GO zlitosci

Odpowiedz dziesieciu wziętych adwokatow: PRZYPADEK BEZNADZIEJNY KOMPLETNA DEBILKA ŻADNEGO PUNKTU OPARCIAVDLA OBRONY DOŻYWOCIE LUB KARA Smierci  najlepsza komórka gazowa, aby jeszcze chwile pocierpiala baba kretynka ! 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Fakt